ik ben nu weer 2 weken aan het roken. ben deze week gestart met men bulkschema en ben een kilo afgevallenzou dat van dat roken zijn?? ik heb eigenlijk deze week pas weer veel gerookt.
grtz

ik ben nu weer 2 weken aan het roken. ben deze week gestart met men bulkschema en ben een kilo afgevallenzou dat van dat roken zijn?? ik heb eigenlijk deze week pas weer veel gerookt.
grtz
moet niet veel gekker worden hiero![]()
nothing but a banana!
Mijn trainingslog:
Vast wel..roken versnelt de stofwisseling. Ik heb het ook ooit gehad, was gestopt met blowen, ging vervolgens 3xzoveel roken en ik viel af, at hetzelfde.
Zeker als je eerst niet of nauwelijks rookte en nu veel heeft dat zeker effect op je stofwisseling.
Stoppen dus!
When i am good, i am really good,
when i am bad, i am even better.

haha ja idd het stomme is ik was al een jaar gestopt :P maar nu weer stoppengaat wel lukken vandaag al niet meer gerookt :P

ik kon eigenlijk best makkelijk stoppen maar met oud en nieuw ff wat vuurwerk afsteken natuurlijk en dat met een sigaret en van die tyd heb ik elk weekend wel een paar sigaretjes op en nu vorige week eigenlijk heel de week dus wel slecht maar ik raak er gewicht door kwijt dus maar eens gauw weer meej stoppen ben niet voor niks aan het bulken haha
ORIGINAL: Testo
En Lola heeft wederom gelijk.
Kutrokers ook.![]()
Dat ligt niet aan het roken hoor
![]()
Ja joh, stop gewoon Anabolic man, begin je weer als je moet cutten![]()
en nu zeg jij het
(ik was al bang dat je ging zeggen dat ik gewoon kut was, valt weer mee haha)
[sm=love.gif]![]()
Ik was vorige jaar ook weer begonnen met roken en in 1,5 maand 5kg afgevallen [sm=jawdrop.gif]maar dat komt ook omdat je veel minder trekt heb als je rookt. Nou ja ik wel iig, ik at veel minder. Nou ja nu zit het weer aan (ben weer gestopt).
Van roken afvallen?
Dan zou er van mij niets meer over moeten zijn.![]()
You're better.You're stronger.You're ready for whatever.
hier nog 1 Poes![]()
~Testo: ik ben zelf niet echt een lichtend voorbeeld is het wel?~
You're better.You're stronger.You're ready for whatever.
Ik ben tijdens het stoppen 4 kilo kwijtgeraakt.
Die zitten er intussen weer aan.
maar roken doe ik niet meer.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)