Drama van een programma. Komt er zo'n megageil naaktmodel binnen lopen en die wil zo'n rijtje sterren over haar binnenkant bovenbeen laten doorlopen over haar (net ernaast dan) kut, en dan zo helemaal naar de andere kant. In plaats van dat zijn ogen dan gaan stralen zoals het een vent betaamt, gaat hij zeuren en zagen en dat hij dat niet vind kunnen en hij in plaats daarvan haar oude tat op haar onderrug "opleukt". En met "opleukt" bedoel ik eigenlijk "verneukt". Wat een kneus. Zoiezo geen sympathieke mensen.
Ami is zeker geen homo. Die Darren bijvoorbeeld zou er wel een kunnen zijn (vind hem ook echt een kneus) of die kale. Die vind ik ook een kutuitstraling hebben.
@Big-J: LA Ink is inderdaad van Kat von D.
Zij heeft daar haar eigen tattooshop en Discovery heeft daar ook een serie van gemaakt.
You're better.You're stronger.You're ready for whatever.
LA Ink is ook wel tof.
Op de nieuwsgroepen kan je de hele seizoenen (2 nu geloof ik) downloaden.
Ja heb een nog steeds in de watchlist staan....
Vind die Kat trouwens superrrr..
Kat is lekkerrrrrr........
![]()
Zekerssss!
Ook een begaafd artieste!
@ricardo: hebbie een nzb voor die serie?
Ja maar zit nu op werk, zal vanavond wel ff posten.
heb er helaas 8......heb van sommige best spijt, maar goed eigen schuld, had ik maar niet zo impulsief moeten wezen![]()
London Ink dvd: http://www.binsearch.info/?b=London+...rleyd)&max=250
LA Ink season 1, 3 dvd's: http://www.binsearch.info/?q=LA+ink+...ge=120&server=
OK komt ie:
De volgende gratis programma's heb je nodig:
- grabit (je download client)
- winrar
- quickpar (voor repareren van beschadigde rars)
- ftd (voor zoeken op nieuwsgroepen)
Neem een account bij een paid-server (eweka is een goeie, werkt met prepaid abonnement. je zit dus nergens aan vast. 7.50 euro voor 30 dagen)
Vul de gegevens die je van eweka krijgt toegezonden in bij grabit (new server) wijst zichzelf...
Stel bij grabit in (edit>preferences): dat ie automatisch "repaired en extract after download is finished" ook handig om in te stellen dat ie de par en rar files autoamtisch verwijderd nadat ie gerepareerd en uitgepakt heeft
Dan nu het downloadwerk op de meest makkelijke manier:
1 open ftd
2 klik op een film oid die je wilt hebben
3 in de commentaren eronder (zoiets als in een forum) staat vaak een NZB-link daar klik je op.>kiezen voor inverse of select all>create nzb>open nzb file met grabit>klik op grab
En that's it
Nu gaat ie downloaden.
Je kunt meerde files op die manier achter mekaar downloaden. snelheid is bij mij 320kbs met een wanadoo-lite-abonnement. als je provider je een hogere maximale snelheid geeft, kun je nog sneller natuurlijk. een dvd duurt bij mij zo'n 3,5 uur
n.b. grabit is een vrij zwaar programma, je kunt niet echt lekker snel meer met de pc werken als grabit loopt indien je een wat oudere bak hebt. Met nieuwere pc's valt het me mee.
Maar zit een handige functie in grabit>shut down pc nadat ie klaar is met downen, uitpakken en reparen.
Zo laat ik grabit altijd lopen vlak voor ik naar bed ga. is't de volgende dag klaar. (2 of 3 dvd's tegelijk)
Op Welkom bij Yabse! - Yabse Usenet of binsearch.com kun je direct zoeken naar nzb's
Lom je d'r nog niet uit, check: http://www.binaries4all.nl/beginners/
voor uitgebreide tutorials.
Succes
heb er 4 en ben nog niet klaar..
im comingWatch out In prep again..
vanaf begin maart worden de LA-ink afleveringen uitgezonden op discovery
Da's goed nieuws.
Zie Kat liever als die nicht.
En ze maakt nog mooier werk ook.

Ami? Nicht??? Kan nooit zo zijn. Lekker ding.
Kat von D. vind ik trouwens een prachtige dame, maar nogal erg veel tattoos.
Ik vind de tattoos in Miami Ink vaak prachtig, maar zelf hoef ik er geen.
London Ink vind ik een enorme tegenvaller. Ben benieuwd hoe LA Ink is.
Anderen begrijpen is kennis, jezelf begrijpen is verlichting (Lao Tse)
Kat vindt Ami ook niet zo lief meer
Ami, owner of Miami ink, received a personalized headshot of Kat reading “Burn in hell Jewbag” complete with a swastika signature.
Was trouwens nep hoor, voordat iemand rare ideeën begint te krijgen.
Update: Kat Von D hates Jewish people - The Blemish
Dat is echt top van je Ricardo! Thxs
Hm, wel raar trouwens dat dat downloaden via nieuwsgroepen nog niet helemaal gratis is zoals bijna alles tegenwoordig op internet dat is....
Hm, eerst maar ff een nieuwe windows peeceetje aanschaffen (wil me niet teveel verdiepen in de mac waar ik nu de laatste 2 maanden achter zit), en dan zal ik me eens in de zomervakantie wat meer in dit fenomeen gaan verdiepen....
P.S.
Kat staat is de FHM van deze maand (maart nummer) met dezelfde foto als een paar posts hierboven. Wel weer uberirritant dat die foto's in de fhm FLINK zijn gefotoshopped.....haar toch wel flinke middel is helemaal geminimaliseerdPURE MISLEIDING!!
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)