Voor wie deze site nog niet kent..... Ik kan'm van harte aanbevelen!!!
http://www.ergogenics.org

Voor wie deze site nog niet kent..... Ik kan'm van harte aanbevelen!!!
http://www.ergogenics.org
Building your body starts with your mind!![]()
Mja, niet echt een site waar ik warm of koud van word. Veel copy paste werk
Vind hem juist wel handig, soms nuttige info te vinden.
Scheelt wat zoekwerk.

True, maar je kunt er wel veel op vinden...... Het is informatief en neutraal.

alles behalve neutraal hans! Er staan echt overdreven verhalen op van anabolen, waarvan het tegendeel al bewezen is, maar slecht is de site zeker niet
Pap, waarom ontdek je allemaal die iedereen al lang weet?![]()
“Bodybuilding is a line drawn in the sand--it slaps you in the face, dares you. At 14, when I discovered those weights in the basement, I knew I crossed that line, knew there would be no turning back... Ever.”
Staat vol met achterhaalde info.....
You all don,t dare to be who you wanna be...

komen welk leuke nieuwsberichten op, maar veel te vaak in het verkeerde licht gestelde dingen zoals 'alweer bodybuilder die iemand vermoord'
of 'bodybuilder sterft door hartfalen' aangezien cva 1e doodsoorzaak zijn bij de mensen zal het vast en zeker op de anabolen te schuiven zijn
Dat je nu pas deze site hebt ontdekt Hans.
Tja, wat kan ik ervan zeggen. Leuk initiatief, blogsite over ergogene middelen. Helaas overdrijft Willem Koert, de 'journalist', veel te vaak. Studies juist interpreteren is niet zijn sterkste kant. Het is ook niet bepaald objectief, opzich niet erg, maar je ziet duidelijk de band met NeCeDo/Doping Autoriteit. Hij weet idd elk horror verhaal, waarin een bodybuilder voorkomt, een verband te trekken met ergogene middelen en het verhaal ruim aan te dikken. Of bijvoorbeeld beweren dat de atleten van Milos Sarcev al myostatine-blokkers gebruiken, dat is gewoonweg lachwekkend en dom, laat toch weer zien dat ie lukraak maar wat roept en eigenlijk niet goed op de hoogte is van de ontwikkelingen op dat gebied.
Het is niet de beste site voor goede bronnen van informatie, echter is het wel leuk om op de hoogte te blijven van nieuwe studies ed.
'It's about quality, not quantity. Size, shape and symmetry.' - Glenn
'It doesn't take great genetics to grow. It takes determination.' - Chris Aceto

Je hebt op zich wel gelijk Glenn. Zo lees ik daar dat Arnold Schwarzenegger zijn benen heeft gebroken... Blijft toch gevaarlijk, anabolica...
Aan de andere kant staat er wel leuke info op over hoe steroiden werken, tot op moleculair nivo. Vind ik wel grappig om te lezen.
En nu knallen!

Stelletje wijsneuzen!
Ik kom nog uit de tijd dat er geen compu's en internet waren. Info over bodybuilding haalden we toen uit zwartwit gedrukte prutsboekjes, zoals Hardcore (wel leuk om eens in te zien weer)!
Een kuur werd met de hand uitgeschreven op een velletje kladpapier en stiekum halfverfrommeld in je handen gedrukt.
Knippen deed je toen met een schaar en plakken met lijm en nu ben je een muisklik weg van een goeie informatieve website.
Vroeger hadden we alleen Flora en Fauna en geen fora met betweterigeknapen zoals mijn zoon Gerrie: noemt zichzelf Mr GS, laat me niet lachen
Googlen was vroeger het fout geschreven goochelen.....
Ik mag jou wel Hans.
1998. Ik haalde m'n eerste kuren bij een vriend vandaan die mij aangaf wat te doen. Hij injecteerde en leerde me later hoe het zelf te doen. Mijn eerste eigen inject was een Vit B injectie.
En internet? Wat zegt u? Geen idee van. Wij namen over wat de grote jongens dicteerden, en dat waren kuren die qua zwaarte nog niet eens een kwart waren van wat je nu als 'firsttimer' doet.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)