Koert Vogel
Robin brantz
Ekrem Ertiken
Arthur Groenefelt
Wanda van Kolck
Debie Keskin
Ik vond het heel erg jammer dat de atleten niet eeeeeventjes bij elkaar werden gezet op het podium voor een 'staatsieportretje'. Dat was wel de bedoeling van Mike maar toen zette de geluidsman ineens muziek vol open omdat ie dacht dat er weer als een gek geposeerd moest worden. Na de muur van muziek en een korte 'door-elkaar-poseer-ronde' verdwenen ze van het podium. Jammer. Was wel zo mooi geweest om eventjes iedereen netjes bij elkaar te hebben, al was het alleen maar voor de duidelijkheid.![]()

Could someone please attach a photo of Ekrem and Wanda? I am putting information forward but did not regocnize these two form the photos. Sorry for my unknowledge..
Good luck whole team for the prep!
Helemaal mee eens Jur, had een mooi plaatje kunnen worden.
Als Ekrem superripped komt, kan hij nog flink scoren. Heeft een mooie frame met voldoende rondingen.
Koert, altijd in shape, fucking groot.
Oke, oke grote kont, maar daarmee lijken zijn hamstrings vanaf de zijkant wel kleiner, omdat zijn billen dominant overkomen.
Nou ben ik geen expert, maar geef hier puur mijn persoonlijke mening, als hij iets meer bolling op zijn hams kan krijgen, dan is hij internationaal een topper die nederland heel goed kan vertegenwoordigen.
Verder wens ik iedereen heel veel succes met hun/haar voorbereidingen.
The Turkish Delight
Top team Marv...
Alhoewel ik me twijfels heb over Wanda. Ze was idd de hardste en beste shape.
Maar voor internationale standards heeft ze te weinig massa vooral haar benen zijn te klein.
Vind haar een mooie atleet maar of dat voor de AC goed genoeg is.. vraag ik me af.
Denk dat Vivian of Desiré meer kans zouden maken op de AC.
Maar goed dat is mijn mening.
Wel wens ik Wanda en de rest van het team veel succes in de voorbereiding naar de AC toe.
EKREM:
WANDA:
![]()
Koert Vogel: topper die zeker weet te scoren daar. Heeft het al eens eerder bewezen.
Robin brantz: nog zo'n topper die vorig jaar al top 3 hadden kunnen staan als hij niet out was gegaan. IMO de meest getalenteerde BBer van NL, hij heeft een topfysiek en een heerlijk koppie! En hij is ook nog eens gewoon heel lief!
Ekrem Ertiken: damn, Ekrem was dik off shape! Ik herkende hem niet eens. Mooie BBer, maar kon er gisteren weinig van zien. Als hij op de AC shredded kan komen, heeft hij zeker kans op een finale plaats.
Arthur Groenefelt: Arthur, mooie fysiek en ik denk dat hoge ogen kan gooien in zijn klasse op de AC. Die benen nog iets scherper en dan knallen. Art moet zeker een finaleplek kunnen halen!
Wanda van Kolck: ja eerlijk is eerlijk, ze kan keihard komen en ik vind dat echt gaaf, maar ik denk dat ze daar op de AC weinig kans mee maakt. Zoals vorig jaar gezien op de AC gaat het niet om hardheid (Elena Shportun) maar om het totaalplaatje. En ik vind Wanda haar presentatie en overall uitstraling gewoon niet mooi en niet vrouwelijk. Ik denk dat Wanda zich vrouwelijker moet gaan presenteren wil ze een finaleplek op de AC kunnen halen.
Debie Keskin; prachtige dame die imo goed in het Amerikaanse Figure plaatje past. Niet teveel spieren, niet te weinig, gewoon goed! En een schitterende uitstraling! Alleen weet je het nooit met die Amerikaanse jury, dus ik durf niet te zeggen of ze in de finale komt. Ze heeft nu eenmaal niet de Amerikaanse identiteit waar het toch vaak daarom draait. Qua fysiek moet ze zeker in de finale staan!
de benen zijn zeker niet van coleman zise, maar ze zijn wel net genoeg om bij haar plaatje te passen..
naar aanleiding van wat ik heb gezien de afgelopen 2 jaar op de ac bij de dames maakt wanda toch kans!!!!
naar mijn gevoel hebben ze gisteren gewoon voor de dame die in de beste shape was gekozen voor de AC
als Vivian in haar universe shape verschijnt kunnen geen van de dames tippen ...sorry (gisteren was niet het geval so the best woman won)
Wanda van Kolck: ja eerlijk is eerlijk, ze kan keihard komen en ik vind dat echt gaaf, maar ik denk dat ze daar op de AC weinig kans mee maakt. Zoals vorig jaar gezien op de AC gaat het niet om hardheid (Elena Shportun) maar om het totaalplaatje. En ik vind Wanda haar presentatie en overall uitstraling gewoon niet mooi en niet vrouwelijk. Ik denk dat Wanda zich vrouwelijker moet gaan presenteren wil ze een finaleplek op de AC kunnen halen.
wie van de Dames van gisteren maakt dan wel kans?
Uiteraard zeg ik niet mezelf, want ik vind ook dat ik daar niet thuis hoor maar ik denk dat Vivian (zoals je al zei in Universe shape) of Dees (met een shape als toen ze de BodyXtreme won bijvoorbeeld = shredded) veel meer kans maakt. Dees heeft gewoon een mooi symmetrisch fysiek. Viv heeft joekels van benen die misschien iets te groot zijn tov het bovenlijf, maar als ze daar lijnen in heeft staan zijn ze perfect. Daarnaast presenteert Viv zich heel vrouwelijk en elegant.
Mooi team. Vind het vooral erg leuk en goed datg er een bodybuilding dame meegaat! En in mijn ogen kan Wanda idd goed scoren. De massa heeft ze en de hardheid ook. Nu moet ze het goed vol zien te houden.
KOert ze benen moeten groter. Leken idd iets kleiner dan begin dit jaar.
Eerlijk is eerlijk wanda haar presentatie komt ene beetje raar over maar de andere hadden niet veel grotere benen. Dat leek misschein zo omdat ze niet droog waren.
Bovenlijf mist ze wel wat massa.
Ekrem kan het maken daar alleen ik heb DE shape nog niet gezien.
Art kan het ook maken alleen DE shape is bepalend
Robin weet niet klasse hij komt maar wordt zeer zwaar. Hij moet wel stukken beter komen als vorig jaar maar dat gaat wel lukken denk ik
Ja verder kan ik hier wel meeleven eigenlijk
Terecht dat wanda de winnares was gister. En jij Marv bent daar al 2 keer geweest en jij kan daarvan het niveau inschatten.
Maar Q was ook in super vorm en hij gaat niet naar de AC...!?
Komt niet erg consequent over.
Maar zowel Viv als Dees hadden door het krijgen van vertrouwen van de jury een motivatie boost kunnen krijgen. Weet zeker dat beide of 1 van de twee ripped en shredded op da AC zouden staan.
Feit blijft dat ik de uitslag en keuzes respecteer al ben ik het met sommige dingen niet eens, maar dat mag toch..?
Debbie, mijn personal favorite.
Ze was idd iets kleiner en nog een beetje off.
Maar dan nog stijgt ze ver boven de rest uit.
Weet zeker dat ze er op de AC net zo zal bijstaan als toen ze wereldkampioen en vice miss universe werd (bij de NAC).
Debbie veel succes in de voorbereiding..
Koert Vogel
gaat daar zeker hoog score, top 3
Robin brantz
revance, en ja top 3
Ekrem Ertiken
vind het moeilijk maar kan als hij hard komt hoog score
Arthur Groenefelt
ja mooie atleet, gaat ook zeker hoog score
Wanda van Kolck
ben ik het ook met dorrian en aimee eens, is niet vrouwelijk en te hard in het gezicht (mijn mening). Benen te kort aan massa
Debie Keskin
moeilijk, je weet het daar niet en denk niet dat ze het daar gaat redden, mooie dame maar niet voor top niveau
Sponserd: Netpulzz, Axis, Deli wear,
Dus nu suggereer je dat je groter ben dan Q?
ahhahahhahahaha
Aanvallen
Just kidding Marv
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)