Discussie gesloten
Pagina 7 van 7
EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 175

Discussie: Belangrijk Mededeling NBBF !!

GVR REUS's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Re: Belangrijk Mededeling NBBF !!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrJ Bekijk bericht
    Je wilt zeggen dat de NBBF geen AEX notitie heeft en ook geen x miljard omzet heeft per jaar?

Anyway, KPN heeft een RvB van 5 man, daarnaast uiteraard een RvC, groot aandeelhouders en een enorme zooi middlemanagement. Die 5 man runnen die hele organisatie echt niet alleen hoor, wat de bestuursleden van de NBBF naw grotendeels wel zelf doen.
    Het gaat om het "even" getal Mr.J en dat snap jezelf toch ook wel
    Als er beslissingen genomen moeten worden en er gaat gestemd worden zou het toch een stuk makkelijker zijn met een on even aantal?
    Of bestaat de jury ook uit een even aantal denk je?

http://www.xxlnutrition.nl/blog (hier alles over team XXL te volgen via blog)

On Stage dopa's schermafbeelding
    Geslacht

Je wilt zeggen dat de NBBF geen AEX notitie heeft en ook geen x miljard omzet heeft per jaar?

Anyway, KPN heeft een RvB van 5 man, daarnaast uiteraard een RvC, groot aandeelhouders en een enorme zooi middlemanagement. Die 5 man runnen die hele organisatie echt niet alleen hoor, wat de bestuursleden van de NBBF naw grotendeels wel zelf doen.

zzzzzzzzzzzz wat een onzin..
    pretendeer jij nou dat de aandeelhouders en het middlemanagement zelfregulerend zijn.. think not...

en je hebt kennelijk de essentie niet uit mijn opmerking gefilterd.. met andere woorden, je slaat de plank mis..

MrJ
    MrJ is offline
    On Stage
    Geslacht

Smile Re: Belangrijk Mededeling NBBF !!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrey Latour Bekijk bericht
    Het gaat om het "even" getal Mr.J en dat snap jezelf toch ook wel
    Als er beslissingen genomen moeten worden en er gaat gestemd worden zou het toch een stuk makkelijker zijn met een on even aantal?
    Of bestaat de jury ook uit een even aantal denk je?
    O ja, oneven getal. Is nog vroeg enzo. Ik moet ook niet posten voor ik voldoende koffie op heb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopa Bekijk bericht
    zzzzzzzzzzzz wat een onzin..
    Idd, sorry. KPN met de NBBF vergelijken is een goede en tastbare vergelijking. Helaas gaat die mijn pet te boven, maar dat zal idd wel weer aan mij liggen.
    "Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

Nederlands Kampioen junioren 2009 Lolly's schermafbeelding
    Geslacht

Nou nou wat een gedoe weer zeg.
    Waar maken jullie je nu zo druk om ? Dat een wedstrijdje niet doorgaat of wordt verzet ? Het is niet het einde van de wereld of het einde van je leven.. .

Angela, waarom loop je nou zo te mierenneuken ? Godsamme zeg. Had je gisteren een vrije dag ofzo en was het anti Hedwig dag ? Grammatica foutjes corrigeren , erg cool ! .

Sibil, fijn dat je Frautie iets toewenst, maar moet dat nou weer zo negatief en best wel grof ? Ze valt jou niet eens aan, waarom jij haar wel ? Knap van Frautie dat ze op haar eigen niveau blijft, petje af .

Meister + Jeff, waarom lopen jullie nou zo klote te spammen (sorry als ik nog een ander vergeet) ? Serieus topic, verziekt door kut berichten. Chapeau !

Regels zijn regels, so be it. Je zult er altijd mee te maken hebben.
    Je kunt het bestuur niet de schuld geven, no way. Het is je eigen verantwoordelijkheid. Jij wilt meedoen, jij beslist, jouw verantwoordelijkheid. Er vind een verandering plaats, ow ja best lastig, weer jouw beslissing dus ook jouw verantwoordelijkheid wat je ermee gaat doen.

Ook knap dat Hedwig normaal antwoord en nog updates blijft posten...

Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lolly Bekijk bericht
    Waar maken jullie je nu zo druk om ? Dat een wedstrijdje niet doorgaat of wordt verzet ? Het is niet het einde van de wereld of het einde van je leven.. .

Angela, waarom loop je nou zo te mierenneuken ? Godsamme zeg. Had je gisteren een vrije dag ofzo en was het anti Hedwig dag ? Grammatica foutjes corrigeren , erg cool ! .

Sibil, fijn dat je Frautie iets toewenst, maar moet dat nou weer zo negatief en best wel grof ? Ze valt jou niet eens aan, waarom jij haar wel ? Knap van Frautie dat ze op haar eigen niveau blijft, petje af .

Meister + Jeff, waarom lopen jullie nou zo klote te spammen (sorry als ik nog een ander vergeet) ? Serieus topic, verziekt door kut berichten. Chapeau !

Je kunt het bestuur niet de schuld geven, no way. Het is je eigen verantwoordelijkheid. Jij wilt meedoen, jij beslist, jouw verantwoordelijkheid. Er vind een verandering plaats, ow ja best lastig, weer jouw beslissing dus ook jouw verantwoordelijkheid wat je ermee gaat doen.

Leroy wat ben je nou aan het doen?
    Je hebt het dus niet door. Het enige wat eigenlijk juist is aan je schrijven is de 1e alinea!
    Het is zeker niet het einde van de wereld maar brengt wel een hoop onrust met zich mee.
    Als er inhoudelijk vragen gesteld worden dan wordt er meteen gereageerd met van "je hebt goed gelezen etc" Nou nou dat zijn idd normale antwoorden.
    Dat ik op een gegeven moment loop te "spammen" vind je gek?
    Dat is hetzelfde als geen antwoord geven op de vragen die gesteld zijn/worden. Antwoord geven is wat anders dan inhoudelijk wat zeggen he?
    Waarom geen duidelijke antwoorden als men transparant is? Heb je dan zelf niet datgeen helder op het moment en is dus het bericht te snel naar buiten gebracht? Of speelt er meer wat niet naar buiten kan?
    Ik heb geen idee jij misschien wel?

De oplossing is voor de atleten prachtig! Zeker weten want hun wedstrijd waar ze zich al weken op focussen gaat toch door.
    Ik zou als bond zijnde dit meteen hebben ingezet (bij het naar buiten brengen van het cancelen) en niet na alle comotie wat er nu geweest ik maar ook dat is natuurlijk persoonsgebonden.

Dus nogmaals Leroy, ik snap niet waarom je nou zo reageert.

Moderator brutus's schermafbeelding
    Geslacht

Ik snap het op nagenoeg alle punten wel degelijk en geef hem groot gelijk in deze!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand"

Nederlands Kampioen Classic BB 2009
    Geslacht

ik kan maar 4 bestuursleden juliette,liona,marcel,jolanda.

Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brutus Bekijk bericht
    Ik snap het op nagenoeg alle punten wel degelijk en geef hem groot gelijk in deze!
    Is ook prima toch?

Al dit gezeik had voorkomen kunnen worden.
    Wanneer men zich niet aan de regels houd qua het organiseren van een wedstrijd dat ze dan eerder afgetikt worden.
    Wedstrijden van Hedwig staan toch ook al een jaar van te voren vast (behalve exacte datum geloof ik maar dat doet niet ter zake nu)
    De JBC was dat toch ook?
    Je moet als organisator gewoon voor een bepaalde datum je zaakjes kunnen laten zien/overhandigen maar niet 9 weeks before.

Personal Trainer from hell sibil's schermafbeelding
    Geslacht

Och Lolly je bent en blijft een spreekpop voor anderen,dus jouw serieus nemen doe ik nooit.
    En als Frautie dingen neer zet waar ze geen verstand van heeft(ze heeft namelijk nog nooit op een wedstrijd dieet gestaan)krijgt ze van mij gewoon een antwoord en volgens mij van vele anderen als je goed leest

Whopper van de Maand April / Mei RPTG's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wes Staver Gym Bekijk bericht
    ik kan maar 4 bestuursleden juliette,liona,marcel,jolanda.
    jim

Oorspronkelijk geplaatst door The Dankers
    In mijn opinie is rene groenen het meest neutrale BR lid op het forum, en vult hij het topic aan met informatie en kennis waar men wat mee kan.Hoewel ik hem nog nooit heb mogen ontmoeten komt hij bij mij over als een zeer rustig en uiterst betrouwbaar persoon die vooral zichzelf blijft.Daarnaast heeft hij het fysiek en spieropbouw die mij het meeste aanspreekt in de hedendaagse bodybuilding.

Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RPTG Bekijk bericht
    jim
    Sinds wanneer dan Rene?

Bestuur BestuursledenJuliette Bergmann
    Marcel HoninghJolanda BeuvingLiona Bergmann

Nederlands Kampioen junioren 2009 Lolly's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sibil Bekijk bericht
    Och Lolly je bent en blijft een spreekpop voor anderen,dus jouw serieus nemen doe ik nooit.
    En als Frautie dingen neer zet waar ze geen verstand van heeft(ze heeft namelijk nog nooit op een wedstrijd dieet gestaan)krijgt ze van mij gewoon een antwoord en volgens mij van vele anderen als je goed leest
    Nee ik ben geen spreekpop, ik heb tenminste nog een eigen mening en eigen gedachten die ik zeg in tegenstelling tot vele anderen.
    Dus volgens jou mag je pas spreken over iets als je het zelf hebt meegemaakt ? Wat een bullshit.
    Waarom ik op jou reageer, je gaat haar ineens persoonlijk aanvallen. Dat is een lage manier van discussieren.

Befje little b man's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lolly Bekijk bericht

Leroy wat ben je nou aan het doen?
    Je hebt het dus niet door. Het enige wat eigenlijk juist is aan je schrijven is de 1e alinea!
    Het is zeker niet het einde van de wereld maar brengt wel een hoop onrust met zich mee.
    Als er inhoudelijk vragen gesteld worden dan wordt er meteen gereageerd met van "je hebt goed gelezen etc" Nou nou dat zijn idd normale antwoorden.
    Dat ik op een gegeven moment loop te "spammen" vind je gek?
    Dat is hetzelfde als geen antwoord geven op de vragen die gesteld zijn/worden. Antwoord geven is wat anders dan inhoudelijk wat zeggen he?
    Waarom geen duidelijke antwoorden als men transparant is? Heb je dan zelf niet datgeen helder op het moment en is dus het bericht te snel naar buiten gebracht? Of speelt er meer wat niet naar buiten kan?
    Ik heb geen idee jij misschien wel?

De oplossing is voor de atleten prachtig! Zeker weten want hun wedstrijd waar ze zich al weken op focussen gaat toch door.
    Ik zou als bond zijnde dit meteen hebben ingezet (bij het naar buiten brengen van het cancelen) en niet na alle comotie wat er nu geweest ik maar ook dat is natuurlijk persoonsgebonden.

Dus nogmaals Leroy, ik snap niet waarom je nou zo reageert.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brutus Bekijk bericht

Weet je wat me opvalt.
    Dat alleen de kneuzen in dit vak het er niet mee eens zijn.
    (Sibil uitgesloten) die wilt het beste voor haar atleten.......
    Maar de rest wat een stelletje kneuzen..

Wie de schoen past trekt hem aan.

Heb eingelijk niemand horen klagen die zich voor deze wedstrijd heeft ingeschreven ( of ze zitten niet op het forum )
    Maar diegene die reageren in zogenaamd het belang van de atleten wat een zielepieten..

Hele levens opzij gezet voor die c wedstrijd, alles in duigen!
    Het is echt duidelijk te zien wie geen flikker te doen heeft op dit moment..

Zielige schepsels!

Lolly en Brutus + 1
    Look at my new website www.littlebigman.nl

2007 = 2e atlas -70
    2008 = 1e atlas -70 + Overall
    2008 = 1e Grand Prix -70
    2009 = 1e Grand Prix -70 + 3e Overall
    2010 = Arnold Classics -75 competitor ( no results )

Geslacht

Is ook prima toch?

Al dit gezeik had voorkomen kunnen worden.
    Wanneer men zich niet aan de regels houd qua het organiseren van een wedstrijd dat ze dan eerder afgetikt worden.
    Wedstrijden van Hedwig staan toch ook al een jaar van te voren vast (behalve exacte datum geloof ik maar dat doet niet ter zake nu)
    De JBC was dat toch ook?
    Je moet als organisator gewoon voor een bepaalde datum je zaakjes kunnen laten zien/overhandigen maar niet 9 weeks before.
    Kerel wat is er met je gebeurt.... ik zie je niet aan voor pado's slikken dus dat kan het niet zijn, maar in welke wereld ben je blijven hangen...
    Verveel je je of zo? Discussie is allang klaar en je blijft maar gaan.
    Alsjeblieft dude stel je verkiesbaar want jou inbreng gaat iedereen naar de top brengen.

Echt waar zelfs met een strakke riem zak mijn broek af van je dwaze uitspraken man.
    Ik heb me beperkt tot lezen van het forum, maar tranen springen in me ogen van de in en in trieste post van jou.
    Ik had al niet een grote piemol, maar hij krimt telkens meer en meer en meer van je geklaag.. Ik weet dat je hard aan het trainen bent maar stop met janken en ga een grote jongen worden..

Ow god... krijg gewoon spontaan vlinders in me buik van je reactie's

wlg. bleh.

2007 = 2e atlas -70
    2008 = 1e Grand Prix -70

Banned
    Geslacht

Bijgevoegde afbeelding(e)  

Whopper van de Maand April / Mei RPTG's schermafbeelding
    Geslacht

Sinds wanneer dan Rene?

Bestuur BestuursledenJuliette Bergmann
    Marcel HoninghJolanda BeuvingLiona Bergmann
    Sinds jaar en dag!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door The Dankers
    In mijn opinie is rene groenen het meest neutrale BR lid op het forum, en vult hij het topic aan met informatie en kennis waar men wat mee kan.Hoewel ik hem nog nooit heb mogen ontmoeten komt hij bij mij over als een zeer rustig en uiterst betrouwbaar persoon die vooral zichzelf blijft.Daarnaast heeft hij het fysiek en spieropbouw die mij het meeste aanspreekt in de hedendaagse bodybuilding.

On Stage dopa's schermafbeelding
    Geslacht

O ja, oneven getal. Is nog vroeg enzo. Ik moet ook niet posten voor ik voldoende koffie op heb.

Idd, sorry. KPN met de NBBF vergelijken is een goede en tastbare vergelijking. Helaas gaat die mijn pet te boven, maar dat zal idd wel weer aan mij liggen.

nee domoor het is geen vergelijking het is iets in perspectief plaatsen.. maar zoals ik zei heb je de bus allanggg gemist

Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meister Bekijk bericht
    Meer dit krijg ik ervan

2007 = 2e atlas -70
    2008 = 1e Grand Prix -70

Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meister Bekijk bericht
    Meer dit krijg ik ervan

2007 = 2e atlas -70
    2008 = 1e Grand Prix -70

MrJ
    MrJ is offline
    On Stage
    Geslacht

Thumbs up Re: Belangrijk Mededeling NBBF !!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopa Bekijk bericht
    nee domoor het is geen vergelijking het is iets in perspectief plaatsen.. maar zoals ik zei heb je de bus allanggg gemist
    Goede inhoudelijke en sterke post, thanks.

Maar mocht je in een goede bui zijn ben ik zeer benieuwd naar in welk perspectief ik de vergelijking (o wacht, het is geen vergelijking, maar *iets anders*) moet zien.

Misschien dat deze domoor de bus dan nog alsnog kan halen.

Dus enlighten me!
    "Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

Overall Winner Gert's schermafbeelding
    Geslacht

....dacht dat de discussie over was maar dit gaat nog leuk worden!!

Moderator brutus's schermafbeelding
    Geslacht

Nee hoor....alles is wel gezegd lijkt me...
    De rest van de flauwekul doen jullie maar per PM...
    Hier gaat een (tijdelijk) slotje op....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand"

IFBB Hedwig's schermafbeelding
    Geslacht

Belangrijk !!

alle inschrijvingen voor NBBF wedstrijden moeten voortaan gericht worden aan lionabergmann@ifbb.nl of pappamike@hotmail.com .

Inschrijvingen naar andere adressen kunnen niet in behandeling genomen worden.

Geslacht

Mededeling !

Marcel Honongh en Jolanda Beuving maken geen deel meer uit van het NBBF bestuur, deze hebben hun functie als bestuur neergelegd.

Verder zijn de beide zowel bij de IFBB als de NBBF per direct als lid geschorst vanwegen het overtreden van de reglementen van zowel de IFBB als de NBBF.

Er zal op kort termijn een ALV uitgeroepen worden voor het kiezen van nieuwe bestuursleden voor de vacante posities.

Geslacht

Nieuws !

Uitnodiging bijzondere Algemene Ledenvergadering
    van de Nederlandse Bodybuilding & Fitness bond (NBBF)

Datum : 24 april
    Tijd : 10.00 uur
    Plaats : De Stads Ring Kruitmolenlaan 185, MIDDELBURG

Agenda:

-Opening door de voorzitter
    -Verkiezing/Benoeming drie (3) bestuursleden
    -Ingekomen stukken
    -Rondvraag
    -Sluiting van de vergadering door de voorzitter

Men kan zich kandidaat stellen voor een NBBF bestuursfunctie
    dit moet per aangetekend schrijven naar het secretariaat van de
    NBBF Vingerling 25, 3241 EB Middelharnis voor 3 april 2010.

Alleen leden die minimaal 4 jaar lid zijn van de NBBF indien nodig
    een verklaring van goed gedrag kunnen afgeven en niet nationaal
    als wedstrijdatleet actief zijn, kunnen zich kandidaad stellen.

Discussie gesloten
Pagina 7 van 7
EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regels voor berichten