+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2
1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Atleten ek 2010

Most valuable athlete 2008 tinymarvin's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Atleten ek 2010

1.pascal chuckwu
    2.sietze lebbing
    3.jimmy salen
    4.emilio scoop
    5.stanley raiman
    6.yvonne v/d horst
    7.railison maria
    8.ashmara brader
    9.armand baghwandin
    10.glenn van der veen
    11.jos de graaf
    12.cor wijler
    Atleten voor Atleten!!!
    ]

Overall Winner Henry's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Re: Atleten ek 2010

stainly rayman stond vorig jaar niet eens in de topp 5????????

Just Beginning
    Geslacht

ja dat klopt maar ik denk dat stanley wel een kans maakt zie hem dagelijks trainen is op veel punten verbeterd

Preparing for Contests Berry's schermafbeelding
    Geslacht

Zijn dit ook echt de atleten die gaan of worden er hier nog uit geselecteert?

If you wanne be part of the greatest, you gotta be the greatest yourself !

Overall Winner Robbie70's schermafbeelding
    Geslacht

Stanley Raiman?dat is wel de laatste die ik er had verwacht.

GVR REUS's schermafbeelding
    Geslacht

Hoe heet de atleet die bij Glen in de klasse 2e werd? Wat een dikte in de spieren zeg. Moet wel goed zijn buik inhouden maar wat een prachtig plaatje en hele goede uitstraling (Jannie ofzo heette hij geloof ik?)
    Die mag er van mij wel bij!

http://www.xxlnutrition.nl/blog (hier alles over team XXL te volgen via blog)

Geslacht

voor verdere deelname en info mail gesrust naar: m.m.r.nagelbloem@hotmail.com
    Atleten voor Atleten!!!
    ]

Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door REUS Bekijk bericht
    Hoe heet de atleet die bij Glen in de klasse 2e werd? Wat een dikte in de spieren zeg. Moet wel goed zijn buik inhouden maar wat een prachtig plaatje en hele goede uitstraling (Jannie ofzo heette hij geloof ik?)
    Die mag er van mij wel bij!
    ja die jongen is heeeeeeeeeeeeeel goed, zou hem graag op het EK willen zien
    Atleten voor Atleten!!!
    ]

Niemand om niemand te zijn P Lammerts van Bueren's schermafbeelding
    Geslacht

Marv,

mijn complimenten voor het team wat je toch voor elkaar heb gekregen. En op naar een mooi EK2010 op eigen bodem
    ik ben wie ik ben niks meer niks minder

Geslacht

thx man. van 0 naar 12 in record time en er is nog plek genoeg binnen het team!
    Atleten voor Atleten!!!
    ]

Overall Winner fitness fonnie's schermafbeelding
    Geslacht

even een kort berichtje van mij voor zover het me lukt..
    ben nog steeds uit mijn doen van gisteren...

ik heb mezelf opgegeven voor een selectie EK/WK dames en NIET voor een GP of voor een wedstrijd.
    Mijn wedstrijd is pas over 3 weken, deze wedstrijd dus (nk CBB) tijdens de EK heren.
    Zit nog volop in de voorbereiding en voor een selectie ga ik niet depleten en of laden en of afdrijven, en waarom niet, omdat het een selectie was en meer niet..!!!
    Zou mezelf niet eens ingebruind hebben (ikke blij dat ik het toch gedaan heb)
    Nou de GP begon en met hedwig (alle lof over hedwig hoor, netjes hoe hij dit ging oplossen) afgespsoken dat ik dan 1 ronde naast ashmara zou staan en alleen voor de selectie en niet voor een wedstrijd en/of voor een GP. Dan word er tijdens de poses nog on plubliek gezegd van ja dat weet je niet maar dit is een dubbele biceps voor en daarna deze ken je wel dit is een quaterturn...nou voelde me niet echt op me gemak toen, maar goed toch gedaan want ja een fputje voor een selectie..ok geen probleem dacht ik.
    Van het poduim afgegaan en was me al aan het schoonmaken en aan het opruimen en moest ineens terug op het poduim..?????? waarvoor dan..???
    ok, ik terug gegaan, is het een prijsuitreiking...??? ashmara 1e yvonne 2e en bekers...en dat kon niet want ik had geen wedstrijd maar selectie.
    Nou ik heb me nog nooit zo vernederd gevoel als gister, sta je daar op je best voor een secetie maar niet podium klaar en niet wedstrijd klaar want yvonne heeft nog 3 weken te gaan, ik was niet af...

Hedwig heeft nadien de bond erbij gehaald want dit moest recht getrokken worden vond hij ook, liona en harvie gesprokken en die zouden een excuus naar mij toe op forum en op de NBBF site plaatsen met daarbij dat ik niet in wedstrijd shape was en dat ik nog 3 weken had te gaan en daar alleen was voor een selectie en niet voor een wedstrijd waarvoor ik me niet had opgegeven.

Zit er even helemaal doorheen want zit al laag en heb echt een kut voorbereiding waarover je mij totaal niet hoort klagen en maak je dit ook nog mee...nee, tranen laat ik genoeg en nog.
    Of ik de 16e meedraai ja daar ga ik nu over nadenken (voor zover als het nu mogelijk is) want mijn gevoel is heel erg dubbel nu. Heb hard gewerkt de afgelopen jaar, en voor mijn gevoel goed verbeterd maar dat gevoel is gister in 1 minuut kapot gemaakt. Probeer iig te eten want krijg na gister bijna nix door mijn strot.
    Hedwig dank je wel voor je snelle bemiddeling.
    bianca ook jij heel erg bedankt, want door jouw stond ik er gister nog een beetje fatsoenlijk bij.

Sponserd: Netpulzz, Axis, Deli wear,

Overall Winner Henry's schermafbeelding
    Geslacht

wat een puinhoop jo je zal het maar mee maken,

Team InShape Corina's schermafbeelding
    Geslacht

Ik hoorde dat het aangeven stond op het forum hoe en wat met de selectie en de GP van Pakkie weet niet waar, dat weet hij.

Ik vond je er iig super goed uitzien, vrouwke!! Met name je rug en schouders, TOP!!
    Niet opgeven, fouten kunnen gebeuren hoe kut het ook is.
    Je stond er echt goed bij!!

Mooie deelnemerslijst voor de EK btw!
    Coach: Liona Bergmann

Sponsored by:

Niemand om niemand te zijn P Lammerts van Bueren's schermafbeelding
    Geslacht

Ten eerste Fonnie ook al had jij niet de intentie om mee te doen met deze wedstrijd en dacht jij alleen voor de kwalificatie te gaan je stond er top bij en geloof me Freaky is niet unaniem 1 geworden dus dit moet juist een opsteker gebruiken...en dat het wat rommelig ging aan het einde klopt ook helemaal..........maar kop op en ga op deze voet door en je zal goed mooi en stralend op de EK verschijnen....

En even terug te komen op Corina klopt dat ik dat gezegd heb , want ik was ook van mening dat je de GP moest draaien om je te selecteren voor de AC , WK en EK . Ik heb wat lopen speuren en ik heb het volgende gevonden dit had Hewdig geplaats op het forum naar aan leiding van enkele discussie die over de selectie van de AC2010 gingen.

unqouted :

We zouden het liefst de hele line-up willen sturen maar dat is niet mogelijk dus moet er een selectie plaats vinden. Gelukkig is dit volgend jaar niet meer op deze manier, dan moet je aan de GP deelnemen en diegene die wint in zijn of haar klasse zal gaan en niet anders. En daarom heb ik de GP ook verplaatst naat het voorjaar in mei om het voor de atleten makelijker te maken voor de eventuele voorbereidingen naar de WK en AC nu krijgen ze ruim de tijd om dit te doen en dat scheelt ook in de kosten om niet tweemaal te hoeven pieken.
    ik ben wie ik ben niks meer niks minder

IFBB Ms. Olympia Juliete's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fitness fonnie Bekijk bericht

ik heb mezelf opgegeven voor een selectie EK/WK dames en NIET voor een GP of voor een wedstrijd.
    Mijn wedstrijd is pas over 3 weken, deze wedstrijd dus (nk CBB) tijdens de EK heren.
    Zit nog volop in de voorbereiding en voor een selectie ga ik niet depleten en of laden en of afdrijven, en waarom niet, omdat het een selectie was en meer niet..!!!
    Nou de GP begon en met hedwig (alle lof over hedwig hoor, netjes hoe hij dit ging oplossen) afgespsoken dat ik dan 1 ronde naast ashmara zou staan en alleen voor de selectie en niet voor een wedstrijd en/of voor een GP. Dan word er tijdens de poses nog on plubliek gezegd van ja dat weet je niet maar dit is een dubbele biceps voor en daarna deze ken je wel dit is een quaterturn...nou voelde me niet echt op me gemak toen, maar goed toch gedaan want ja een fputje voor een selectie..ok geen probleem dacht ik.
    Van het poduim afgegaan en was me al aan het schoonmaken en aan het opruimen en moest ineens terug op het poduim..?????? waarvoor dan..???
    ok, ik terug gegaan, is het een prijsuitreiking...??? ashmara 1e yvonne 2e en bekers...en dat kon niet want ik had geen wedstrijd maar selectie.
    Nou ik heb me nog nooit zo vernederd gevoel als gister, sta je daar op je best voor een secetie maar niet podium klaar en niet wedstrijd klaar want yvonne heeft nog 3 weken te gaan, ik was niet af...

Hedwig heeft nadien de bond erbij gehaald want dit moest recht getrokken worden vond hij ook, liona en harvie gesprokken en die zouden een excuus naar mij toe op forum en op de NBBF site plaatsen met daarbij dat ik niet in wedstrijd shape was en dat ik nog 3 weken had te gaan en daar alleen was voor een selectie en niet voor een wedstrijd waarvoor ik me niet had opgegeven.

Zit er even helemaal doorheen want zit al laag en heb echt een kut voorbereiding waarover je mij totaal niet hoort klagen en maak je dit ook nog mee...nee, tranen laat ik genoeg en nog.
    Of ik de 16e meedraai ja daar ga ik nu over nadenken (voor zover als het nu mogelijk is) want mijn gevoel is heel erg dubbel nu. Heb hard gewerkt de afgelopen jaar, en voor mijn gevoel goed verbeterd maar dat gevoel is gister in 1 minuut kapot gemaakt. Probeer iig te eten want krijg na gister bijna nix door mijn strot.
    bianca ook jij heel erg bedankt, want door jouw stond ik er gister nog een beetje fatsoenlijk bij.
    Beste Yvonne,

Namens het bestuur excuses voor e.e.a. wat door miscommunicatie organisatie - jury - bestuur is misgelopen waardoor je niet 100% was voorbereid om tegen Ashmara te staan wat je bedoeling niet was.

Maar kan wat Plop meldt bevestigen, Ashmara is niet unaniem 1 geworden, een schrale troost maar een motivatie om op het Ek te laten zien wat je werkelijk in huis hebt.

xxx
    Juliette Bergmann
    IFBB Ms. Olympia
    President NBBF
    IFBB executive counsil member
    www.juliettemsolympia.com
    www.juliette-bergmann.com
    www.ifbb.com
    www.ebff.es

* Fitness Princess *
    Bondscoach NBBF Dames
    FigureProf's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fitness fonnie Bekijk bericht

Fonnie ik hoop dat je na ons gesprek je gedachte laat gaan....en ervoor gaat!!! Je heb een geweldige fysiek met heel veel potentie om heel ver te komen.

Laat door dit misverstand je koppie niet hangen, trek je plan en doe je ding!!
    Sponsored by Labrada Nutriton & suitsbyamy.com

trots op mijn bijnaam FlexingDutchWoman gekregen door de enige echte FlexingDutchMan Berry de Mey

http://www.maschatieken.com
    http://www.forfunsport.nl
    http://www.labrada.com
    http://www.suitsbyamy.com

On Stage dopa's schermafbeelding
    Geslacht

fonnie,desondanks.. je shape was gruwelijk..

I loved you Vin Freakylady's schermafbeelding
    Geslacht

Ik snapte het GP gedeelte ook niet helemaal... ik dacht dat het gewoon een wedstrijd was, net als alle voorgaande GP's :s
    Yvonne, je moet echt ervoor gaan dame.. je bent in een megashape!
    " Jezus kwam niet om het lijden weg te nemen, maar om het met zijn tegenwoordigheid te vullen."

Coach: Liona Bergmann

GVR REUS's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freakylady Bekijk bericht
    Ik snapte het GP gedeelte ook niet helemaal... ik dacht dat het gewoon een wedstrijd was, net als alle voorgaande GP's :s
    Yvonne, je moet echt ervoor gaan dame.. je bent in een megashape!
    Mooie reactie! Fonnie kleine opdonder dat je er bent! Gaan en vol gas want je ziet er héél goed al uit!

http://www.xxlnutrition.nl/blog (hier alles over team XXL te volgen via blog)

Overall Winner Dorrian's schermafbeelding
    Geslacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juliete Bekijk bericht
    Beste Yvonne,

Namens het bestuur excuses voor e.e.a. wat door miscommunicatie organisatie - jury - bestuur is misgelopen waardoor je niet 100% was voorbereid om tegen Ashmara te staan wat je bedoeling niet was.

Maar kan wat Plop meldt bevestigen, Ashmara is niet unaniem 1 geworden, een schrale troost maar een motivatie om op het Ek te laten zien wat je werkelijk in huis hebt.

xxx
    Deze excuses getuigd van vooruitgang en kracht. Hulde.

Darnaast wil ik ook zeggen dat bij elke wedstrijd van welke bond dan ook wel eens wat mis (kan) gaan.
    Maar ik geef het iedereen te doen om wedstrijden te organiseren.
    Hoe vervelend het ook is voor de atleet die dat op dat moment treft, het blijft mensenwerk. En dan is soms ook een beetje begrip naar de organisatie op zijn plaats van atleten en fans in de zaal.
    Heb je kritiek of ben je het ergens niet mee eens prima, benoem dat dan maar doe dat opbouwend.
    Elke organisatie kan dan van de fouten leren. Zij zullen opbouwende kritiek dan zeker ter harte nemen.

@Fonnie als je nog niet klaar was, wil ik je nu zeker zien als je wel klaar bent. Damn meid je zag er op halve kracht al goed uit. Neem dat mee met de laatste loodjes. Succes

Posting mod of the year!
    Geslacht

Hey. Who is who? PHOTOS PLEASE
    It is all about illusion!

www.gymfocus.com

Team InShape Old Timer's schermafbeelding
    Geslacht

@Yvonne,
    Ik weet dat jij je niet zo snel uit het veld laat slaan, wat ook helemaal niet nodig was gezien je er Top uitzag!!!

Heel veel succes met je voorbereidingen!!!
    Laatste activiteit: 29 juli 2010 - OUT OF ORDER

Just Beginning Raylison.M's schermafbeelding
    Geslacht

zo wat een team marvin ik ben hongerig al laat die deze dagen snel vliegen

Overall Winner Robbie70's schermafbeelding
    Geslacht

Nou idd Fonnie, je zag er super uit!!Ik ben een Ashmara fan maar jeetje wat een shape had jij.....echt voor de EK gaan, zou zonde zijn die kans te laten schieten als je zo'n geweldig mooie fysiek hebt!!

Overall Winner fitness fonnie's schermafbeelding
    Geslacht

@ juliette.. waardeer je reactie heel erg, dank je wel daarvoor en ook het bestuur natuurlijk.
    voor alle andere ook jullie bedankt voor jullie motiverende reacties..doet me goed en geeft me zeker weer energie om door tegaan...

@ old timer...klopt, laat me nooit zo snel uit het veld slaan, had wel de tijd nodig, maar ja dat heb je als je op dieet zit he.

Nogmaals bedankt en tot de 16e....

Sponserd: Netpulzz, Axis, Deli wear,

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2
1 2 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regels voor berichten