Weet niet of die in de juiste sectie staat maargoed.

Wat is hier de bedoeling.

Het leek me wel leuk om nou eens te kijken waar en hoe mensen vd de BR forum trainen en de fysieken en gezichten achter de namen te zien. Aangezien hier heel wat mensen bij bekende scholen trainen lijkt dat me tof om te zien hoe het daar rondzeilt.

Nou zat ik te denken om om de paar weken iemand van BR mee te laten trainen op mijn weekendse sportschool de straatweg in Rotterdam om te laten zien in welk hok wij trainen en hoe we trainen en met wie we trainen. Lijkt in mijn ogen zeer leerzaam, omdat je info kan opdoen over van alles.

Nu is het zo dat ik dan de week daarop of wanneer het uitkomt met jou meegaat naar jou sportschool om te kijken hoe het bij jullie eraan toegaat en kijken of ik nog wat van jullie kan leren of van jullie begeleiders.

Aan het eind van de training maken we dan een gezamelijk foto zodat we die hier op BR kunnen posten en aan het eind van het jaar flink wat foto's verzameld hebben van verschillende mensen en sportscholen.

Als hier interesse voor is zou de 1ste die dat wil aanstaande zaterdag 1700 al mee kunnen trainen. Zondag is ook misschien een optie

Locatie is STRAATWEG ROTTERDAM nr weet ik ff niet. Mogen mensen uit heel het land mogen komen . Dames natuurlijk ook. Sterker nog liever dames .

PS training is uiteraard geheel gratis. Je hebt van die scholen die geld vragen om een keer mee te trainen namelijk

Lijkt je dit wel leuk post ff je datum van beschikbaarheid en ook de spiergroepen die je wil pakken dan kan ik daar rekening mee houden.

BARST MAAR LOS ZOU IK ZEGGEN.

Is er voor aanstaande zaterdag niemand das dan makkelijk dan nodig ik chris K wel uit aangezien hij er altijd al is hoef ik die week erna gewoon naar me eigen sportschool