+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Lekker thuis komen .. maar wel een sportschool in Eindhoven nodig ...suggesties?

On The Way Mosami's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Lekker thuis komen .. maar wel een sportschool in Eindhoven nodig ...suggesties?

Hoi allemaal,

Ik heb een vlieg ticket geboekt voor mijn jaarlijkse "trek" naar huis.
    Twee weekjes vakantie, lekker geen werk, familie bezoeken en natuurlijk van de stroopwafels, nieuwe haring en drop genieten.

Hoewel ik van plan ben om direkt na een show in Oktober op het vliegtuig te stappen (kom op 21 Oktober aan) zit ik dus niet echt te springen om dagelijks in een sportschool te zijn. Maar ik weet ook van mijzelf dat ik na een week toch zeker wel de kriebels krijg om iets te doen.

Dus ... kan iemand mij naar een goede sportschool in Eindhoven/Veldhoven of omgeving verwijzen? Wel eentje waar ik dus gewoon binnen kan lopen zonder abbonement en een dag- of week pas kan kopen. Dat zou geweldig zijn!

Alvast bedankt voor de suggesties? Wil er nog iemand "peanutbutter cups" uit Amerika??? (YUCK!! )
    “If winning isn't everything, why do they keep score?”
    - Vince Lombardi-

http://twitter.com/Dumbbelldiva

Whopper van de Maand April / Mei RPTG's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Re: Lekker thuis komen .. maar wel een sportschool in Eindhoven nodig ...suggesties?

In valkenswaard is net een nieuwe sportschool geopend. Matrix apparatuur, super spul. Je hebt daar nu een kaart dat je een week lang gratis kan trainen. Dat is vanuit eindhoven ook maar 10 minuten.

Oorspronkelijk geplaatst door The Dankers
    In mijn opinie is rene groenen het meest neutrale BR lid op het forum, en vult hij het topic aan met informatie en kennis waar men wat mee kan.Hoewel ik hem nog nooit heb mogen ontmoeten komt hij bij mij over als een zeer rustig en uiterst betrouwbaar persoon die vooral zichzelf blijft.Daarnaast heeft hij het fysiek en spieropbouw die mij het meeste aanspreekt in de hedendaagse bodybuilding.

Geslacht

Standaard Re: Lekker thuis komen .. maar wel een sportschool in Eindhoven nodig ...suggesties?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene groenen Bekijk bericht
    In valkenswaard is net een nieuwe sportschool geopend. Matrix apparatuur, super spul. Je hebt daar nu een kaart dat je een week lang gratis kan trainen. Dat is vanuit eindhoven ook maar 10 minuten.
    Hey bedankt Rene! Valkenswaard vanuit Veldhoven binnendoor is inderdaad snel genoeg. Zeker voor mij die Amerikaanse afstanden gewend is (Ik rij voor een midagje op en neer naar LA, da's minimaal 4 uur rijden! LOL). Hebben ze ook een website of kun je mij het adres PM'en??

Thanks!
    - Vince Lombardi-

Overall Winner *Zippie*'s schermafbeelding
    Geslacht

haha eff heen en weer damnn
    Dan mag je idd wel wat HorsePower onder de kap hebben
    Anders duurt het een eeuwigheid.

Just Beginning Nietah's schermafbeelding
    Geslacht

En ik klagen over 5 minuten op de fiets naar de sportschool

Geslacht

Ja zippie .. het duurt dus inderdaad een eeuwigheid! Zeker met het verkeer rondom LA, daar is de randstad dus heilig bij! Ik klink als een ouwe taart maar ben blij dat ik een automaat rij, mijn bilspier zou het al lang geleden begeven hebben met all dat koppelen van z'n eerste naar de tweede versnelling en dan weer terug met die files hier! Hahahaha
    - Vince Lombardi-

Banned
    Geslacht

Ik zou wel uitkijken met die drop, dat schijnt behoorlijk katabool te zijn.

+ Reageren op discussie

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regels voor berichten