+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Wanda's nawoord en bedankje t.a.v. de (amateur) Arnold Classic 2010.

On Stage Wanda's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Wanda's nawoord en bedankje t.a.v. de (amateur) Arnold Classic 2010.

Hello everybody,

Eindelijk ef tijd en energie een 'comment' te plaatsen. Ben nu een beetje bijgekomen van m'n prep ( ), die meer dan een jaar in beslag heeft genomen. Eerst natuurlijk de GP en daarna door naar de (amateur) AC. En hoewel ik bemerkte dat mijn lichaam na de GP behoorlijk uitgeput was en erg tegenstribbelde, lukte het me (tot m'n verbazing ) om vijf klilo zwaarder te worden dan op de GP (64 kg-69 kg) en harder en droger. Jammer genoeg werd ik vlak voor de wedstrijd iets vochtiger, waardoor ik softer was als een paar uur er voor, waar ik eerlijk gezegd behoorlijk van baalde. Toch had ik goede hoop in de finale terecht te komen, met name, daar velen mij mededeelden dat ik zeker wel in de finale thuishoorde. Helaas mocht dat niet zo zijn. Echter, ik ben wel een gigantisch(e) (mooie) ervaring rijker en ik heb in een korte periode heel mogen en kunnen leren; niet alleen m.b.t. b.v. de vliegreis, de mensen daaro (so polite), de supermarkten (so huge), maar ook m.b.t. de wedstrijd(dag) zelf. Zo stond ik in de zwaargewichtklasse, waarvan de nr. 1 meer strepen op haar lichaam had dan een zebra. Ik was blij met vier strepen op m'n ass.... Haar ass zag je niet eens meer door de lijnen. Amazing om te zien! Ik kan daar alleen maar diep respect en bewondering voor hebben.

Helaas komt aan alles een eind -al vind ik 't heerlijk dat ik dit stukkie kan schrijven met een vol buikje i.p.v. een lege - en ik wil dan ook zeer zeker niet de kans onbenut laten iedereen -naast mijn famillie- te bedanken, die mij de afgelopen periode geholpen en gesteund heeft. Daarbij wil ik graag een aantal personen bij naam noemen:

-'mijn' lieve Jaxxie ; zij heeft letterlijk dag en nacht voor mij klaar gestaan! Niets was teveel voor haar, zolang ik mij maar op m'n prep kon (blijven) focussen.
    -Dhr. E. Ertug; ook hij heeft mij voortdurend en in vele opzichten bijgestaan (bij al mijn wedstrijden), maar ook t.a.v. de AC!!!!!!
    -Mijn directe leidinggevende, dhr. A. de Ruyter en mijn planner, dhr. M. Ouaali; door hen was het mogelijk extra verlof op te nemen, zodat ik al mijn tijd en energie in mijn wedstrijdvoorbreiding kon steken.
    -Dhr. R. van der Zeijde; hij heeft o.a. speciaal voor mij mijn 'eigen' merk Whey, glutamine etc. geregeld. Daarnaast wist hij o.a. een kleding sponsor te regelen (Gorilla wear). Daarnaast wist hij mij door te verwijzen naar een goede sportarts/fysiotherapeut (dhr. E. van der Raaij).
    -Dhr. E van der Raaij; hij wist mij op tijd voor de wedstrijd van mijn beenblessure af te helpen, terwijl andere artsen mij hadden 'afgeschreven'.
    -Mevr. L. Bergmann; zij heeft mij o.a. mega goede oefeningen gegeven om meer massa - en met name sweep - op mijn benen te krijgen. Tevens heeft zij mij met raad en daad bijgestaan bij al mijn vragen t.a.v. de wedstrijd. Daarbij heeft zij, mevrouw J. Bergmann en Corina geholpen bij het (op maat) maken van mijn bikini's.
    -Mevr. M. Tieken (en Robbie); zij heeft mij o.a. geholpen met poseren. Tevens heeft zij t.a.v. de wedstrijd mijn haar en make-up verzorgd en heeft zij o.a. backstage geholpen met opwarmen. En ook zij, maar natuurlijk ook Robbie, stonden voor mij klaar als ik vragen had m.b.t. de wedstrijd.
    -Axe; hij was zo vriendeljjk om mij te willen promoten op diverse Amerikaanse fora.

Nogmaals thx allemaal en....I'll be back!

IFBB Ms. Olympia Juliete's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Re: Wanda's nawoord en bedankje t.a.v. de (amateur) Arnold Classic 2010.

Je zag er prima uit en hoort daar echt tussen te staan.

Je raakte alleen een beetje van slag toen je die gestreepte billen en benen zag van de uiteindelijke Overall winnares maar dat zegt niets want het was je eerste keer en een volgende keer weet je beter en zul je zeker beter gaan doen! laat deze ervaring je inspiratie zijn om nog meer vastberaden te zijn, uiteraard nadat je eerst weer even lekker hebt genoten van geen wedstrijden doen.

Heb ze al eens geplaatst maar om te laten zien dat je niet overdrijft (ik schrok er ook van, dacht dat Iris de enige was!) pics van wat je van deze dame zag terwijl je zelf aan het opwarmen was.

Naam: CIMG1555..JPG
Bekeken: 306
Grootte: 46,6 KB
    Naam: CIMG1556..JPG
Bekeken: 303
Grootte: 54,1 KB
    Juliette Bergmann
    IFBB Ms. Olympia
    President NBBF
    IFBB executive counsil member
    www.juliettemsolympia.com
    www.juliette-bergmann.com
    www.ifbb.com
    www.ebff.es

Overall Winner Robbie70's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Re: Wanda's nawoord en bedankje t.a.v. de (amateur) Arnold Classic 2010.

Volgende keer weet je waar je aan toe bent en weet je welke mensen je wel en niet moet hebben voor je voorbereiding!Het was heel erg jammer dat je niet in je goeie doen daar stond, maar goed dat zijn van die onvoorspelbare dingen waar je helaas zelf niks aan kan doen.
    Hoop dat je er nu nog vastberadener door word en ze volgende keer een poepie laat ruiken, een jaar lang heb je nu om je erop voor te bereiden en je hebt een geweldige vriendin die je altijd bijstaat dus dat gaat helemaal goed komen Wanda!
    Go Wandaaaaaaa!!!!!

Team InShape Corina's schermafbeelding
    Geslacht

Ik tel wel een hoop meer strepen, Wanda!
    Je zag er goed uit imo.
    Geniet van je off met je lady!
    Coach: Liona Bergmann

Sponsored by:

Bite Me!! Dragonlady's schermafbeelding
    Geslacht

Je hebt het super gedaan! En nu lekker genieten met zijn tweetjes

Hoofdjury NBBF Liona's schermafbeelding
    Geslacht

Je zag een dag voor de wedstrijd er echt waanzinnig uit.
    Bij de weging zag ik je ogen toen je naar die zogezegde tot aan de oren gestreepte vrouw keek.
    Zelfde verhaal als onze Arthur je liet jezelf intimideren door een persoon!
    Jij was goed genoeg om een plaatsing in de top 5 te krijgen.
    Ik weet dat je teleurgesteld bent maar dat is onterecht.
    Neem je revanche!

G.I.Jane jaxx's schermafbeelding
    Geslacht

Hey toppertje van me!
    No thx at all, heb het met liefde en plezier gedaan! En voor iemand die er niet voor 100, maar voor 200% voor gaat, is dat een kleine moeite!
    Buiten dat, zelfs in je prep, hoe zwaar je het ook had, stond je voor me klaar, wat m'n wo en dieet betreft, gewoon vanuit je zelf, echt cool!!

Ik sluit me aan bij Juliette en Liona, je shape was echt super, het was btw, niet normaal om te zien, hoe jij uit het vliegtuig kwam, ipv dat je vocht vast hield, had je de strepen op je kont staan, geweldigJe hebt er alles aan gedaan, en meer dan dat, ik heb daar mega veel bewondering voor Ik weet dat je grote droom is om ooit de AC te winnen! Keep up the faith, and the right spirit babe! I know, you will be back to kick some ass there!!!!

@Robbie, thx!!
    ''When push comes to shove, you gotta listen to your own voice...And if anyone tells you different, tell them to shove it up his ass."

On Stage Wanda's schermafbeelding
    Geslacht

thx voor de positieve reacties! Doet me erg goed en 't motiveert mij ook weer. Ik was eerlijk gezegd ef helemaal 't plezier int trainen enzo kwijt, maar heb 't inmiddels weer aardig terug gevonden. Merk toch dat ik het trainen niet kan laten en daarbij ook nodig heb om m'n eitje kwijt te kunnen. Tsja... en als ik de kans krijg, wil ik toch echt een keer dat 'beeldje' winnen...!!! That would be a dream come true.

Jaxxie: lieve schat, je vergeet ef te zeggen dat je bijna anderhalf jaar met een preppend wijffie hebt geleefd. En, ik weet, hoewel ik je daar zo weinig mogelijk van heb proberen te laten 'meegenieten', 't was nie altijd makkelijk, zo'n dood om je heen. En nu moet je weer wennen aan .
    Drom ben ik van mening dat degenen, die mij geholpen en gesteund hebben, een verdienen, niet ik!! Maaruh, tis wel mega sweet van je hoor!! (En van de anderen off course!!! )

Ow, ennuh, wat dat vliegen betreft..de volgende keer gaan we vier keer op en neer en dan direct 't podium op... Als 't goed is, kom ik dan ook in de buurt van een zebra.. lol.

Nogmaals, everybody.

Overall Winner Robbie70's schermafbeelding
    Geslacht

Je weet nu wat je moet doen Wanda, je kan de juiste mensen om je heen hebben ;-) ik denk dat als je bepaalde punten nog iets verbeterd en je in 100% vorm komt je echt mensen kan neersteken met die messcherpe seperatie van je.....de fotoos van de GP van je benen doen me nu nog pijn en moet nog steeds oogzalf gebruiken grrrrrrrrr hahaha

Goooo Wanda!!!! en fijn dat je weer gemotiveerd bent, dat zijn de echte winnaars.....om een goeie winnaar te worden moet je ook een goeie verliezer zijn en je hebt zo te lezen weer heel veel energie!!!!Toppie!!!!

+ Reageren op discussie

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regels voor berichten