Hello everybody,
Eindelijk ef tijd en energie een 'comment' te plaatsen. Ben nu een beetje bijgekomen van m'n prep (![]()
![]()
![]()
), die meer dan een jaar in beslag heeft genomen. Eerst natuurlijk de GP en daarna door naar de (amateur) AC. En hoewel ik bemerkte dat mijn lichaam na de GP behoorlijk uitgeput was en erg tegenstribbelde, lukte het me (tot m'n verbazing
) om vijf klilo zwaarder te worden dan op de GP (64 kg-69 kg) en harder en droger. Jammer genoeg werd ik vlak voor de wedstrijd iets vochtiger, waardoor ik softer was als een paar uur er voor, waar ik eerlijk gezegd behoorlijk van baalde.
Toch had ik goede hoop in de finale terecht te komen, met name, daar velen mij mededeelden dat ik zeker wel in de finale thuishoorde. Helaas mocht dat niet zo zijn.
Echter, ik ben wel een gigantisch(e) (mooie) ervaring rijker en ik heb in een korte periode heel mogen en kunnen leren; niet alleen m.b.t. b.v. de vliegreis, de mensen daaro (so polite), de supermarkten (so huge), maar ook m.b.t. de wedstrijd(dag) zelf. Zo stond ik in de zwaargewichtklasse, waarvan de nr. 1 meer strepen op haar lichaam had dan een zebra.
Ik was blij met vier strepen op m'n ass....
Haar ass zag je niet eens meer door de lijnen. Amazing om te zien! Ik kan daar alleen maar diep respect en bewondering voor hebben.
Helaas komt aan alles een eind -al vind ik 't heerlijk dat ik dit stukkie kan schrijven met een vol buikje i.p.v. een lege- en ik wil dan ook zeer zeker niet de kans onbenut laten iedereen -naast mijn famillie- te bedanken, die mij de afgelopen periode geholpen en gesteund heeft. Daarbij wil ik graag een aantal personen bij naam noemen:
-'mijn' lieve Jaxxie; zij heeft letterlijk dag en nacht voor mij klaar gestaan! Niets was teveel voor haar, zolang ik mij maar op m'n prep kon (blijven) focussen.
-Dhr. E. Ertug; ook hij heeft mij voortdurend en in vele opzichten bijgestaan (bij al mijn wedstrijden), maar ook t.a.v. de AC!!!!!!
-Mijn directe leidinggevende, dhr. A. de Ruyter en mijn planner, dhr. M. Ouaali; door hen was het mogelijk extra verlof op te nemen, zodat ik al mijn tijd en energie in mijn wedstrijdvoorbreiding kon steken.
-Dhr. R. van der Zeijde; hij heeft o.a. speciaal voor mij mijn 'eigen' merk Whey, glutamine etc. geregeld. Daarnaast wist hij o.a. een kleding sponsor te regelen (Gorilla wear). Daarnaast wist hij mij door te verwijzen naar een goede sportarts/fysiotherapeut (dhr. E. van der Raaij).
-Dhr. E van der Raaij; hij wist mij op tijd voor de wedstrijd van mijn beenblessure af te helpen, terwijl andere artsen mij hadden 'afgeschreven'.
-Mevr. L. Bergmann; zij heeft mij o.a. mega goede oefeningen gegeven om meer massa - en met name sweep - op mijn benen te krijgen. Tevens heeft zij mij met raad en daad bijgestaan bij al mijn vragen t.a.v. de wedstrijd. Daarbij heeft zij, mevrouw J. Bergmann en Corina geholpen bij het (op maat) maken van mijn bikini's.
-Mevr. M. Tieken (en Robbie); zij heeft mij o.a. geholpen met poseren. Tevens heeft zij t.a.v. de wedstrijd mijn haar en make-up verzorgd en heeft zij o.a. backstage geholpen met opwarmen. En ook zij, maar natuurlijk ook Robbie, stonden voor mij klaar als ik vragen had m.b.t. de wedstrijd.
-Axe; hij was zo vriendeljjk om mij te willen promoten op diverse Amerikaanse fora.
Nogmaals thx allemaal en....I'll be back!![]()
![]()
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

) om vijf klilo zwaarder te worden dan op de GP (64 kg-69 kg) en harder en droger. Jammer genoeg werd ik vlak voor de wedstrijd iets vochtiger, waardoor ik softer was als een paar uur er voor, waar ik eerlijk gezegd behoorlijk van baalde.
Toch had ik goede hoop in de finale terecht te komen, met name, daar velen mij mededeelden dat ik zeker wel in de finale thuishoorde. Helaas mocht dat niet zo zijn.
Echter, ik ben wel een gigantisch(e) (mooie) ervaring rijker en ik heb in een korte periode heel mogen en kunnen leren; niet alleen m.b.t. b.v. de vliegreis, de mensen daaro (so polite), de supermarkten (so huge), maar ook m.b.t. de wedstrijd(dag) zelf. Zo stond ik in de zwaargewichtklasse, waarvan de nr. 1 meer strepen op haar lichaam had dan een zebra.
Ik was blij met vier strepen op m'n ass....
Haar ass zag je niet eens meer door de lijnen. Amazing om te zien! Ik kan daar alleen maar diep respect en bewondering voor hebben. 

- en ik wil dan ook zeer zeker niet de kans onbenut laten iedereen -naast mijn famillie- te bedanken, die mij de afgelopen periode geholpen en gesteund heeft. Daarbij wil ik graag een aantal personen bij naam noemen:
; zij heeft letterlijk dag en nacht voor mij klaar gestaan! Niets was teveel voor haar, zolang ik mij maar op m'n prep kon (blijven) focussen.

Met citaat reageren

Je hebt er alles aan gedaan, en meer dan dat, ik heb daar mega veel bewondering voor

That would be a dream come true. 
om je heen. En nu moet je weer wennen aan
.
verdienen, niet ik!! Maaruh, tis wel mega sweet van je hoor!!
everybody.