Ach Robbie je zou ook eens wat lezen en interesseren wat anderen schrijven he? Maar goed je hebt me een mooie pm geschreven. het is je vergeven hoor Cat-Man....
Ach Robbie je zou ook eens wat lezen en interesseren wat anderen schrijven he? Maar goed je hebt me een mooie pm geschreven. het is je vergeven hoor Cat-Man....
Ga je weer veder door het leven als de anonieme Reus?
Laatste activiteit: 29 juli 2010 - OUT OF ORDER
Zeg Jeff, ik weet het niet hoor....maar het is maandag!! Stoppen met photoshoppen en plaatsen die foto's!!!![]()
NBPF Benelux champion 2010 Body Fitness
WBPF European champion 2010 Model Physique
JEFF JE KRIJGT DE PRIMEUR!!!
Ik ben als model gevraagd voor de swimsuit issue van een Oost-Europees sportblad, samen met nog een aantal (bekende) sportieve Servische dames ... Kan ik deze zomer ook gelijk op de koffie bij Jelena Dokic want ze heeft een zomerhuis laten bouwen vlakbij mijn ouderslekker potje tennissen bij haar en daarna relaxen in het zwembad
Hier een impressie van wat Servische babes![]()
Nice! Je ziet er beter uit dan die zus van je![]()
Haha ja dat vind ik zelf ook. Ze kan beter stoppen met dat vele trainen en dat dieeten en een voorbeeld aan mij nemenben niet voor niets gevraagd voor die swimsuit special zij niet haha
![]()

wie is wie zijn zus?

nee, ik wil het weten!! NU![]()
Jeff, terwijl die Joker druk bezig is met zn Tros de gezelligste familie van Nederland Quiz wil ik graag weten wat zo'n grote reus als jij naar binnen werkt dagelijks. En of jij dat allemaal zelf klaarmaakt of dat er iemand thuis je dagelijkse prakkie klaarmaakt omdat je zelf nog geen stuk vlees kan omdraaien![]()

ik heb helemaal geen tros.![]()
Uhm, die poolstok dame is niet servisch. Dat is namelijk Alison Stokke, een amerikaanse schone...
-=Obsessed is a word the lazy use
to describe the dedicated=-
Beautyhome Alles over innerlijke en uiterlijke schoonheid
Ha nou daar komt ie dan
6 maaltijden van 150gr rijst (ongekookt gewogen)
Of ca 120 kh uit een andere bron bij. havermaut, brood, pasta etc.
1 keer vitargo 100gr
ca 475gr eiwit (rundvlees, vis, shakes, amino's)
Vetten (noten, vet uit vlees & vis, olie en omega's)
Maak alles zelf![]()
Ze is druk bezig met cakejes bakken
Maar waar blijven de progressie foto's nou??
The Turkish Delight
Hee lange dwaas, aardig wat massa op je lats spread gekregen.
Gaat goed komen met jou knulletje.
Laatste activiteit: 29 juli 2010 - OUT OF ORDER
Dank je wel Old Timer. Ik doe me best en we zullen zien wat het extra heeft gebracht.....
En nu een front latspread![]()
The Turkish Delight
Ibo ze zijn nog steeds zichtbaar, dus wees niet bang, ha ha
Had meer verwacht van 144 kg beef, maar cker niet verkeerd.
En die boxers kunnen echt niet meer. Van die binkies die alles doen om te laten dat ze Björn borg dragen. Sorry maar dat kan ik niet meer aanzien. Had je nou die nieuwe gele van zeeman dan was je echt de bink. Heheh
Hé Suyker. Thanks. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben, ha ha. Ben al wat gezakt in gewicht (vocht kwijt).
Zo'n foto geeft toch een ander beeld moet ik zeggen, ziet er toch anders uit dan met belichting zoals bijv een sportschool. Maar goed we zullen het wel zien. Zolang de progressie er blijft ben ik tevreden.
Binkie? he he. Nou ik ben trots op m'n bajes boxer, ha ha. Boeit mij dat nou joh!
Ja Zeeman is in he? Zal eens kijken, kost ook niets, ha ha.
Zijn niet aan te slepen begreep ik uit het journaal, maar jouw maat hangt er misschien nog wel. Hahaha
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)