The plot thickens...

Goh, die oefeningen doe ik ook.....![]()
Building your body starts with your mind!![]()
The plot thickens...
The plot thickens...

Bij mij werken die oefeningen blijkbaar niet zoals bij deze toppers....![]()

Ik weet wel hoe het komt.....
Toch niet zulke goede genen en...... you know what!!
En ja, ik heb me wel altijd de tyfus getraind, en nog steeds, dus aan gebrek aan inzet ligt het niet....
Bodybuilders kunnen tot hun 40ste goed mee, dus je hebt nog zeker 10 jaar de tijd.![]()
The plot thickens...
Nou Hans je hoort na je veertigste ben je afgeschreven...
Laatste activiteit: 29 juli 2010 - OUT OF ORDER
Je oren beginnen tog te kraken als je hoort wat er bij sommige ingaan.
In Banglasdesh misschien.
The plot thickens...

Tsja, veel bodybuilders gaan inderdaad mee tot rond of net over de veertig, helaas.
Vooral de jongens die er altijd vol ingaan omdat ze geestelijk niet kunnen accepteren dat ze eigenlijk zouden moeten stoppen met 'de shit' en naar een 'normaal' lichaam terug moeten.
En behalve dat ze het zelf niet kunnen accepteren, zijn er velen in hun omgeving die het ook niet accepteren dat ze kleiner worden en er met hun opmerkingen als 'ben je ziek, train je niet meer?' niet toe bijdragen dat ze komen tot de besluitvorming het wat rustiger aan te gaan doen met 'de shit'..... Men tolereert eenvoudig niet dat de grote gasten weer normaal worden....
Eigenlijk is dat diep triest, want ze helpen zichzelf naar de verdommenis en er zijn al zoveel goede gasten voor hun tijd gegaan. Zomaar, ineens is het over.....
Dat atleten tijdens hun actieve sportleven begeleiding nodig hebben om tot mooie prestaties te komen is algemeen geaccepteerd, maar atleten zouden ook na hun carrière begeleiding moeten krijgen! Begeleiding in acceptatie!!
Ik bedoelde eigenlijk dat je tot je 40ste kunt pieken en daarna wordt het geleidelijk aan wat minder.
The plot thickens...
Dat verhaal van Hans komt telkens weer terug. Heb dat onderhand wel 10x gelezen.![]()
The plot thickens...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)