Er is wat onduidelijkheid ontstaan bij gebruikers over wie nou het echte DNA in z'n handen heeft. Het lijkt erop dat het ene label het andere na-aapt, maar dat geeft vooral een slechte eerste indruk. Geen van beide kent een aantal doorslaggevende ervaringen van mensen, ook geen labtests. Tja, dan moet je het voor de prijs doen, mocht het spotgoedkoop zijn. Maar wie wil het risico nemen op een verneukte kuur en een paar tientjes besparen?
Eigenlijk, nu ik er zo over nadenk, kan ik wel 2-3 verschillende merken posten per week, die ik tegenkom. Allemaal 'nieuw', 'geweldig' en 'lekker geprijsd'. Punt is alleen dat er geen eentje overeind blijft staan, zo leerde de afgelopen jaren, en de huidige rustig hun eerste lustrum kunnen vieren van betrouwbaarheid.
De vraag is dus wat je ermee wint.
Snap dit nooit zo goed. Onbekende shizzle proberen waar je niks van weet. Waarom niet voor de bekende merken met de G gaan? Nooit gelazer over gehoord.
ja ik had ook niet meteen naar dit bepaald 'merk' gevraagd. Ik hoopte dat iemand dit hier zou herkennen of ervaring mee hebben, maar mijn vrees wordt duidelijk alleen maar groter...
there are 3 kinds of people: dicks, pussies and assholes.
Zegt de man die z'n laatste klinkende overwinningen dankbaar 'uit de badkuip' haalde
Het fototopic rolt weer door in de welbekende oneindige discussie waar we juist dit soort zaken om vermeden. TS weet waar ie aan toe is, dus voordat dit weer uitmondt in hetzelfde gelazer, slotje.![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)