![]() |
|
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wedstrijduitslagen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Pro Corner |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
|
|
#26 (permalink) | ||||||||||||||
|
Preparing for Contests
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 23 augustus 2008
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
ik zat me net af te vragen,
stel dat kevin wel mee deed, zou dexter dan alsnog gewonnen hebben? |
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
#27 (permalink) | ||||||||||||||
|
Overall Winner
![]() Geregistreerd: 26 september 2005
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
Kevin Levrone??
“Bodybuilding is a line drawn in the sand--it slaps you in the face, dares you. At 14, when I discovered those weights in the basement, I knew I crossed that line, knew there would be no turning back... Ever.” |
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
#28 (permalink) | |||||||||||||||
|
Most valuable athlete 2008
![]() Geregistreerd: 25 september 2007
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
Citaat:
sorry pufffffffffffff en stel als flex wheeler en shawn ray hadden meegedaan?? ![]()
|
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|
#29 (permalink) | ||||||||||||||
|
Overall Winner
![]() Geregistreerd: 26 september 2005
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
My thoughts exactly
“Bodybuilding is a line drawn in the sand--it slaps you in the face, dares you. At 14, when I discovered those weights in the basement, I knew I crossed that line, knew there would be no turning back... Ever.” |
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
#31 (permalink) |
|
Under Mass Construction
![]()
Geslacht:
|
Ik snap die hele discussie niet. Ik zie het ook op andere sites "ja, maar wat als die en die mee hadden gedaan?". Uuuuh, maar ze deden niet mee en laten we niet doen alsof ze er altijd super bij stonden, want dat is ook niet helemaal waar....muv Shawn Ray misschien. De Olympia moet gewoon net als elke andere show gejureerd worden. Degene die er op dat moment het beste voor staat hoort te winnen.
|
|
#32 (permalink) | |||||||||||||||
|
Overall Winner
![]() Geregistreerd: 7 maart 2006
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
Citaat:
Daarna werd het steeds lelijker. ![]()
![]() Yeah, we all in tha grind. but look at all the beautiful things around you, its a beautiful life. heavens just a mile away..im talkin heaven on earth. nothin material. im talkin about heaven in your own heart, im your own world, in your own excistance. |
|||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|
#34 (permalink) | |||||||||||||||
|
Team InShape
![]() Geregistreerd: 9 april 2006
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
Citaat:
Gek hé, ik zat me net af te vragen als Jay Cutler nu wel had geluisterd naar oma Sibil had hij dan wel gewonnen ![]() ![]() ![]() Verder hoop ik dat deze ontwikkeling als het gaat om Fysiek erin blijft, eindelijk weer eens BodyBuilders die er geloofwaardig en mooi eruit zien. Dexter had met deze shape ook flex, kevin, cormier verslagen ALS ze mee hadden gedaan ![]() ![]() ![]() Nee Dexter heeft mijn HART gestolen, puur klasse!!!
|
||||||||||||||||
|
|
#35 (permalink) |
|
Under Mass Construction
![]()
Geslacht:
|
Als dat het geval zou zijn, dan zouden ze Jay veel lager hebben geplaatst. Nu lijkt het er sterk op dat als Jay de eerste dag niet zoveel vocht zou hebben vastgehouden, hij zaterdag z'n derde Sandow zou hebben gepakt. Anders kan ik niet verklaren dat hij toch nog tweede is geworden. Dex zit al jaren in de top 10 en voor deze overwinning al 5 keer in de top 4. Het is dus niet zo dat z'n fysiek nooit gewaardeerd werd. Ze plaatsen hem al jaren boven een heleboel gasten die stukken groter zijn.
|
|
#36 (permalink) | ||||||||||||||
|
On Stage
![]() Geregistreerd: 28 april 2008
Photo Gallery:
0
Geslacht:
|
Eindelijk heeft het scheermes dan tog gewonnen. Eindelijk eer van al dat werk en al die jaren. Ik gun het die kerel van harte!!!
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Weergave | |
|
|