Nou QUINCY ... posten die double posing picca's The Q & The Beast![]()
Nou QUINCY ... posten die double posing picca's The Q & The Beast![]()
Don't cross tha river ... if ya can't swim the tide
heb nog wat foto's van de rug training van zaterdag hij had een beetje hoofd pijn maar daar zie je nix van terug als hij aan het traienen is ging weer tekeer als een beest thats why he's the beast![]()
nog een paar ik heb niet van alle oefeningen foto's kunnen schieten omdat ik zelf ook the beast jr aan het uithangen was
Tof dat je weer foto's post!!!
Zweten geblazen daarzo!!
poe poe tis laatse tijd wel rustig hier he ben gewend dat er vaak nieuws is over roellie ma nu niet meer zo vaak

Roelly is momenteel de beste die we hebben zelfs ed van amsterdam heeft nog niet zo'n prestatie neergezet Hou het hier zeker in de gaten.
Roelly is goed, heel goed zelfs maar Ed is niet voor niets een Pro. Roelly moet zn eerste pro wedstrijd nog gaan draaien en aangezien Ed meestal ook wel goede resultaten heeft kun je wat mij betreft niet zeggen dat Roelly beter is dan Ed. Vind dat je zoiezo niet kan zeggen of de een beter is dan de ander als ze nog nooit naast elkaar hebben gestaan op een podium tijdens een wedstrijd. En we mogen Khalid ook niet vergeten !!! Die dikke aap is ook nog lang niet klaar met zn lichaam en wedstrijden draaien. We zullen zien wat hij gaat doen op zn eerst volgende wedstrijden.
"Die dikke aap...."
Maar helemaal eens met bovenstaande post...
"Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand"
Waar blijven de updates?
Don't cross tha river ... if ya can't swim the tide

Erg jammer dat het zo gigantisch stil hier is, en ik neem aan dat de account die Sibil des tijds aangemaakt had ook een laag stof heeft... Kort om.... leeft er nog iemand... Bestaat Rulove nog steeds.... Omaaaaaaaa ben jij er ook nog.... Of is het zo giga druk van wege voorbereidingen voor wedstrijden op dit moment.
Is er iemand... .halloooooooooohoooooow??????
over een maandje is hij er weer en dat zal weer buffelen wordennnnnnnnnnn

gaaf, leuk te horen... zo stil hier
aan baasf ... wat jij vind..
Wat dit topic betreft gaat het voor mij hoe traint Rulove en door welke oefeningen en hoe die oefeningen kan ik ook maar iets gevormd als hem worden... Net als je zegt vind ik Rulove zeg maar juist gevormd.. en voor mij dus nog altijd werk aan de winkel....

Omaa !!! komop met die updatesIk weet dat je ze hebt
Morgen kom ik weer trainen.
If you wanne be part of the greatest, you gotta be the greatest yourself !
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)