Ahja,ben ook naar de finals geweest en hier paar van mijn fotootjes.
dames eerst
![]()
de duuds
De line-up :-)
![]()
Thanks for the pics Berre
Ik weet niet waarom maar deze trekt me enorm aan!![]()
After de NY PRO
![]()
Ik ben onder de indruk van Markus Ruhl....
"Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand"
vind Markus groot maar meer ook niet lelijke symetrie
Markus Ruhl GIGANTISCHmaar daar word ook alles mee gezegd symetrisch helemaal uit verhouding maar volgens mij is dit wel weer ze beste shape sinds tijden.
If you wanne be part of the greatest, you gotta be the greatest yourself !
Damn wat is Ruhl groot in vergelijking met ed..
“Bodybuilding is a line drawn in the sand--it slaps you in the face, dares you. At 14, when I discovered those weights in the basement, I knew I crossed that line, knew there would be no turning back... Ever.”
Wie zien we daar (2x)?
AndroClips :: Peter Trenz Post Interview New York Pro Show 2009
Markus dissed kai zwaar!

Ik vraag me af of het er eerlijk er aan toe gaat bij de jury, misschien zou het publiek ook moeten kunnen oordelen. Een 50/50 verhouding ofzo...

@TURO: nee dat zou oneerlijk worden.. dan ligt het aan de hoeveel heid bezoekers die je mee hebt.. of hoe geliefd je bent.
@Aquiles: Kai is de man.. nu gaat ie netjes om Ruhl heen.. om dat het een bescheiden vent is..
maar straks op de Olympia komt Ruhl niet eens in zijn buurt.
Ja laten we dat doen...dan gaan we eerst iedereen van het publiek volledig screenen!
Misschien dat we het best de veiligheidsdiensten iedereen na kunnen laten trekken zodat er in ieder geval geen overvloed van publiek is met,bijvoorbeeld, enigzins Duits bloed in de aderren want dat zou dan waarschijnlijk wel achter Ruhl staan...
![]()
"Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand"

Nee een jury is zo eerlijk wou je zeggen![]()
Zekers... ik bedoelde ook dat ruhl kai dissde in de zin van dat hij hem niet eens aankeek en gewoon even vluchtig en hand gaf (wat zelf niet overkwam alsof hij het echt widle) en vervolgens meteen weggng. Kai zelf opende de handshaking moment als een dripping groupie naar ruhl toe. Snapte!@?
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)