Vandaag paar foto's gemaakt om de voorbereiding van Roelly verder te volgen![]()
Vandaag paar foto's gemaakt om de voorbereiding van Roelly verder te volgen![]()

Vette foto's met de big boys zoals roelly zegt![]()

Wat is het plan nu sibil? Wanneer komen jullie terug en wat is het plan voor de NY pro (in shape blijven tot die tijd of eerst nog wat verbeteringen aanbrengen)?
en nog een paar
phantom
in shape blijven en ondertussen zorgen dat de rug meer uit komt
de 19de komen we weer thuis
......
Nice vakantie tot de 19de Sibilhehe wat doet ze het toch goed..
............
gruwlijke fotos..
If you wanne be part of the greatest, you gotta be the greatest yourself !
.....
Komop oma, wel willen ook pics zien van jouw tussen de grote jongens![]()
The Turkish Delight
.....

Leuke fotos! (u see guys, I AM LEARNING DUTCH!) Thanks for all the updates en photos Sibil, interesting stuff! And once again huge congrats for all the achievements and best of luck with NY Pro & The BIG O!
Aaaaw, thats a cute photo of Kai & S!
She is learning![]()
persconferentie en seminar erachteraan
is alleen jammer dat de gordijnen niet dicht gemakt waren vanwegen het verdomde licht
Prachtige sfeerfoto's.
volgens mij vind kai roelly lief, hij zit in elke foto met roelly![]()
Anne thanksso i learning to
![]()
Prachtig!
Ben benieuwd hoe Roelly het gaat doen op de NY pro.
zulke foto's zijn altijd leuk!!! prachtig om te zien!!
Kai en Roelly konden het idd samen goed vinden,en met Dexter en Melvin het zelfde
als ik thuis ben zal ik de filmpjes plaatsen kunnen jullie zien dat melvin een echte mafkees is![]()
Had Roelly geen bordje kunnen gebruiken? ha ha ha ha
Die ellendige rijstwafels krijg je altijd rotzooi van!!!![]()
Echt heel gaaf om te zien hoe het er naast de wedstrijden aan toe gaat! Inderdaad, er mogen wat meer foto`s van Oma tussen zitten met al die brede mannen. Volgens mij is iedere atleet daar helemaal weg je Sibil!![]()
Reus het was Kai zijn eten en die kwam bij Roelly staan en hield hem die broodjes onder de neus en ze begonnen smakelijk met z'n 2en te smikkelen
There are currently 14 users browsing this thread. (4 members and 10 guests)