Inshape Supplements
Joop Kasteel Sports
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 86

Discussie: Anti Wilders beweging leidt tot haatzaaien

Utterly Pissed Zeikhaas's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard Anti Wilders beweging leidt tot haatzaaien

Steeds meer prominenten sluiten zich aan bij de Doekle Colonne. Inmiddels staan Annemarie Jorritsma, Geert Mak, Eelco Brinkman, Foppe de Haan en Pipo Soetendorp achter de beweging 'Stop de Verwildering'. Ook het Amsterdamse Triodos-stemmetje Hanneke Groenteman heeft zich bij deze beweging aangesloten. Zelden was haatzaai zo doorzichtig. Chapeau voor Flink Links. L’histoire se répète. As we speak haalt ergens in Nederland een korzelige bijbeljongen een Browning uit het vet. Boven het nog warme lijk van Geert Wilders zal JP Balkenende straks verklaren dat 'we zo niet met elkaar omgaan'.

Uit: Geenstijl di 04-12-2007

En zo denk ik er ook over. Politiek Den Haag was indertijd flink bezig om Fortuyn te demoniseren en oh oh wat huilden ze gezamenlijk een krokodillentraantjes na z'n dood. Zó was het niet bedoeld natuurlijk!
    Hetzelfde staat Wilders te gebeuren. Het gaat er niet om of je voor of tegen 's mans uitspraken bent, het gaat erom dat wie een beweging op touw zet en zegt dat 'er iets moet gebeuren' ruim baan geeft een gestoorde zielen. Zoals in het nabije verleden is gebeurd.

Het is alleen nog wachten op wannéér het gebeurt, maar de voorzet wordt al op een breed vlak gegeven aan elke zonderling met een pistool thuis.

Zo, hieronder is plaats voor uw comments
    Nederland is veilig. Iedereen is lief, uitsluitend slachtoffer en vooral maakbaar. Zo hebben we "dat afgesproken in dit land". Iets anders moeten we "niet willen met z'n allen". De werkelijkheid vertellen is tenslotte niks anders dan "haat zaaien en verhuftering in de hand werken". Gaarne verschillig blijven. En voor eenieder die vind dat hij niets te verbergen heeft en dat om die reden het geen probleem is dat overheid zoveel bijhoudt: zet een foto van jezelf naakt op het internet, inclusief van je aars waarbij op alle foto's je gezicht + naam + adres + woonplaats + telefoonnummer duidelijk zichtbaar is. Want die informatie is minder schadelijk dan wat de overheid van je heeft.

Mass With Class Glenn's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Er worden al snel nieuwe postbus 51 spotjes uitgezonden waarbij we mensen in de gaten moeten houden die mogelijk terrorristische ideeën krijgen
    'It's about quality, not quantity. Size, shape and symmetry.' - Glenn

'It doesn't take great genetics to grow. It takes determination.' - Chris Aceto

TrackQueen Trackqueen's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Dus omdat zij een tegenbeweging geven tegen Wilders, zorgen zij ervoor dat ie doodgeschoten mag worden? Wat een onzin zeg...
    Haatzaaien? Volgens mij geven ze alleen maar tegengas tegen Wilders, die zelf ook verdomde goed is in haatzaaien hoor..

Banned
    Geslacht

Standaard

Toen ik het las d8 ik meteen aan Fortuyn. Ik hoop dat Wilders nog de tijd gegeven is om zijn film over de Koran te kunnen afronden en publiceren.

Under Mass Construction Axe's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Ik vind dit een beetje bizar. Die beweging vind ik onzinnig, maar als dit haatzaaiing is, wat doet Wilders dan wel niet?

Dobra Nachtwacht's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Het zet je inderdaad wel aan het denken. Stel dat je publiekelijk gaat roepen dat je een Anti-Wouter Bos beweging gaat oprichten zijn de rapen gaar.
    Anti-rechts is fijn en moet kunnen, Anti-links bedreigt de democratie blabla
    It's better to burn out than to fade away!!!!

DOBRA DOBRA DOBRA

Geslacht

Standaard

Dat bedoel ik nachtwacht. Maar erger nog vind ik die vooringenomen mening van Daniela die zoals gewoonlijk liever naar de persoon kijkt dan naar de stellingen.

Met andere woorden: Neem stelling tegen de PVV en z'n standpunten als je wilt maar ga het geen op-de-man spelletje maken want dat is dus aanzetten tot taferelen die we eerder hebben gehad!!

Herinner je je Fortuyn niet meer Daniela?? Zo is het dus ook begonnen!
    Die is politiek aangepakt door een breed scala aan politici en daardoor duidelijk gedemoniseerd. Dáár komt die kreet ook vandaan. En wat gebeurt er vervolgens: Labiele mensen of extreme groepjes zien daarin HET startsein om semi-legaal iemand iets aan te gaan doen. Hoe meer aandacht wordt gegeven aan de negatieve persoonlijke kanten van een persoon, des temeer risico iemand loopt ook perssonlijk iets aangedaan te worden.

Laten we eens een anti-Balkenende beweging beginnen. Meteen half politiek Nederland én de AIVD op je nek!
    Nederland is veilig. Iedereen is lief, uitsluitend slachtoffer en vooral maakbaar. Zo hebben we "dat afgesproken in dit land". Iets anders moeten we "niet willen met z'n allen". De werkelijkheid vertellen is tenslotte niks anders dan "haat zaaien en verhuftering in de hand werken". Gaarne verschillig blijven. En voor eenieder die vind dat hij niets te verbergen heeft en dat om die reden het geen probleem is dat overheid zoveel bijhoudt: zet een foto van jezelf naakt op het internet, inclusief van je aars waarbij op alle foto's je gezicht + naam + adres + woonplaats + telefoonnummer duidelijk zichtbaar is. Want die informatie is minder schadelijk dan wat de overheid van je heeft.

Geslacht

Standaard

Dat zal ik je vertellen; Wilders generaliseert en wijst naar de massa.
    Zo'n anti-Wilders beweging wijst naar één persoon.
    Wie denk je dat de meeste kans maakt vermoord te worden, 'de anonieme massa' of Geert Wilders in eigen persoon?
    Moslims kunnen roepen wat ze willen, ook al roepen ze dat de bijbel verboden moet worden en Gordon van het dak afgesmeten; er is niemand die ze doodschiet om die uitspaken. Andersom is dat even anders. Jonge moslims genieten van het nieuws als ze horen dat Nederlanders leiver geen Wilders-film zien omdat ze bang zijn. Bang!! Waarom?

Er is nog geen 1 Moslim dood gegaan aan de soms walgelijke uitspraken die gedaan worden door Moslims over joden, homo's en Nederlanders in het algemeen.

Maar er worden dagelijks mensen voor veel geld beschermd die op het ljstje staan van hatende moslims en de eerste bekende Nederlander is reeds kapot gestoken door een moslim. Raar he? Erg vreemd.

Fan Feel's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Goede posts, gab.

Tis alleen tegen dovemansoren want die mensen weten nu eenmaal niet beter.

En idd....straks staan ze mee te huilen dat ze het zo niet bedoeld hebben, linkse zielepoten.

Gevaarlijk volkje.

Geslacht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Axestream Bekijk bericht
    Die beweging vind ik onzinnig, maar als dit haatzaaiing is, wat doet Wilders dan wel niet?

Wilders probeert zijn land te beschermen en links verkankert de boel hier.

Lijkt me heel erg duidelijk behalve als je ogen dicht zitten natuurlijk.

Geslacht

Standaard

Jorritsma en Brinkman zijn nu ook al links? Echt alles waar jullie het niet mee eens zijn bestempelen jullie als "links".

Geslacht

Standaard

Iedereen die nu nog niet snapt dat ons land steeds verder naar de tering gaat bestempel ik als links ja.

Ik zou ook kunnen zeggen dat ze dom en onwetend zijn, blijft 1 pot nat.

Ivoren toren....zegt dat je wat?

Geslacht

Standaard

Nee, jij denkt dat mensen niet zien dat het land naar de tering gaat als ze niet achter dezelfde oplossing staan. Groot verschil IMO. Vind het ook kwalijk dat steeds meer mensen zo zwart-wit denken. Je bent links of rechts. Links is fout, rechts is goed.

Ben geen fan van Verdonk, maar die pakt het toch beter aan vind ik.

Geslacht

Standaard

Als mensen beweren dat het hier allemaal wel los zal lopen is dat niet zo gek, toch?

Dat gedoe alsof er niks aan de hand is hier ergert me mateloos.

Ik ben helemaal geen moslim-hater maar ik ga die shit niet afdoen alsof het sprookjes zijn en dat doen vele anderen wel omdat ze heerlijk in hun villawijkje zitten waar geen teringgastjes wonen die voor onrust zorgen.

Geslacht

Standaard

Waar ik me ook kapót aan erger zijn die mensen die zeggen dat er niets aan de hand is en dat als er wel wat speelt, alles is op te lossen met een onderonsje en een bakje thee. Dat ongelofelijke kop-in-het-zand steken deden Engeland en Frankrijk ook toen in Duitsland de gekte losbrak in de dertiger jaren. Álles wees op raciale/sociale onlusten en agressie naar andere landen maar niemand greep in, want het was 'wel op te lossen met een onderonsje'.

Overall Winner Tybalt's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Leuke topic.
    Ik geef m minder dan een half jaar nog.
    Verwacht dat ie de juni niet zal halen.

Ben elke dag nog zo blij dat ik niet meer in Nederland woon.
    Wat een politiek gezeik daar toch altijd.
    Ben totaal niet racistisch maar als ik filmpjes online zie van nieuwsitems waar een marrokaan aan het woord komt..

Nemo Me Impune Lacessit diver2000's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Ben geen fan van Verdonk, maar die pakt het toch beter aan vind ik.
    Hou toch op joh die is door de hele rechtse kant op een zijspoor gezet omdat LINKS dat zo graag wilde. Nee allemaal achter die tomaat aanlopen of de partij voor de arme of allochtoon. kies zelf maar
    being a succesful bodybuilder isn´t about being a follower.
    (Jay Cutler)

Overall Winner User20's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Wilders heegft wel beveiliging itt tot Fortuyn. Niet dat het alles zegt natuurlijk. Tegn een scherpschutter of een kamikaze actie is niets bestand.

020 sharkattack's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diver2000 Bekijk bericht
    Hou toch op joh die is door de hele rechtse kant op een zijspoor gezet omdat LINKS dat zo graag wilde. Nee allemaal achter die tomaat aanlopen of de partij voor de arme of allochtoon. kies zelf maar
    hehehehe zie mij onderschrift... dank je diver, heb hartelijk moeten lachen hierom
    It's all about entertainment!

http://nl.youtube.com/watch?v=VRpCKBlIS9s

Overall Winner nofear train!'s schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

vanwaar de naam sharkattack? de naam nemoattack zou je beter staan kerel.

Nemo Me Impune Lacessit diver2000's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

Als ik gewoon kijk in de rest van west europa is het hier toch allemaal wel schandalig slecht geregeld. We betalen ons scheel aan belastingen accijns zietekosten maar we kunnen wel zoveel potjes vullen voor militaire acties en voor illegalen die ziek worden etc. Ik ben geen fan van wilders maar hij heeft wel genoeg ideetjes waar ik het mee eens ben. Zorg eerst een voor je eigen mensen en geef geen miljarden uit aan het buitenland
    being a succesful bodybuilder isn´t about being a follower.
    (Jay Cutler)

Real Dutch Power vanaalstuh's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

juist!!
    92.2KG 13.7% 1.79mtr
    P.records: 9e nk vrachtwagentrekken,
    255 kg Deathlift and 200 kg Squat
    TEAM BLOKOE T.O.P GYM RIDDERKERK

020 sharkattack's schermafbeelding
    Geslacht

Standaard

EXTRA

DE HYPOCRISIE VAN GEERT WILDERS…
    AANGIFTE WEGENS BEDREIGING

Politicus Geert Wilders heeft deze week aangifte bij de politie gedaan omdat er op You Tube meerdere (rap)nummers te horen zijn met bedreigingen aan zijn adres. Eerder heeft Wilders ook al aangifte gedaan tegen personen die zich minder vleiend over hem uitlieten. Zodra het hem zelf betreft is Wilders nogal lichtgeraakt en is het noodzakelijk dat hij 24 uur per dag beveiligd wordt door een kordon mannetjesputters. Als iemand iets naar Wilders roept is het een bedreiging en als Wilders zelf hele bevolkingsgroepen beledigt en schoffeert is het vrijheid van meningsuiting. Wilders is de meest hypocriete politicus van Nederland!

Peter R. de Vries
    It's all about entertainment!

http://nl.youtube.com/watch?v=VRpCKBlIS9s

Geslacht

Standaard

Wat een dom gelul van die slome Peter R de Vries.

Kan iemand mij even een stuk laten lezen waarin Wilders andere mensen bedreigd?

Dit is weer appels met peren vergelijken en de boel bagatelliseren zoals gewoonlijk.

Wie dit niet begrijpt heeft echt het IQ van een kerstboom.

Geslacht

Standaard

Whaha goed verwoord testo. Wilders generaliseert, gaat als een olifant doord e bekende porseleinkast maar persoonlijke doodsbedreigingen aan het adres van imams of moslimvoorgangers hoor je hem niet uitspreken.

Andersom is dat wel zo. Wie rapt, zingt of schreewt dat Wilders dood moet is namelijk cool en gaaf. Vraag ik me dan altijd af: als je zo hard schreeuwt dat ie dood moet, dan zegt ie blijkbaar dingen die erg actueel en pijnlijk zijn!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

1. Interview Geert Wilders....
    By brutus in forum Algemene discussie
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 15 februari 2007, 17:35
  2. Groep Wilders...
    By brutus in forum Algemene discussie
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 januari 2007, 08:50
  3. Lid van Partij van Wilders in opspraak
    By diver2000 in forum Algemene discussie
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 5 januari 2007, 11:38
  4. Kamervragen van het lid Wilders aan de Ministers........
    By THE_UNIT(XXL) in forum Algemene discussie
    Reacties: 72
    Laatste bericht: 1 december 2006, 04:55
  5. wie stemt op Wilders
    By Hulk in forum Algemene discussie
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 10 oktober 2005, 18:19

Regels voor berichten