Hier dan het bestandje dat in ieder geval je totalen berekent precies zoals jij het wilt![]()
Hier dan het bestandje dat in ieder geval je totalen berekent precies zoals jij het wilt![]()

handig maar volgens berekingen moet ik in bulk bij 40% eiwitten 397gr eiwitten eten ---> mijn gewicht is 87 met een bf 13%
mij is gezegd 3gr in bulk/kg lichaamsgewicht = 261gr
Zolang je de Koolhydraten en vetten in verhouding blijft nuttigen zal de aanwas in vet minimaal blijven.
Er is een heel onderzoek aan gewijd, ik zal eens kijken of ik dat nog ergens kan vinden...

41,55 gram vetten is dit niet wat aan de lage kant?
mijn koolhydraten bedragen 467,48 gr
maar voor mijn bulk kuur dieet had ik me toch aan 90 gr vetten gehouden( noten,lijnzaadolie en zalm)
ik snap die link niet, moet ik iets doawnloaden of zo?
Yup, kies onderaan die pagina op free en dan moet je een aantal seconden wachten.
Vervolgens kun je die file downloaden.
Is een excel bestand.
heb hem geprobeerd te downloaden maar krijg deze download niet voor elkaar ,kan iemand mij zeggen hoe dit wel lukt thx alvast
body-fitness.
Edit: Op server beschikbaar...
ik weet dat al tijdje niet meer is gerageerd maar had tog nog 1 vraag over dat excel bestandje.
ik kom op un dagelijkse behoefte uit van 3300, terwijl ik zelf altijd 2600 heb aangehouden en dat tot nu toe altijd heeft gewerkt, zkr met cutten.
klopt mijn berekening dna niet of dat bestandje?
grtz romano
Zodan ik heb even uitgerekent wat ik in de bulk moet eten 3900 kcal dat had ik niet gedacht. zit nu op 2500kcal.
Kan ik nu gelijk naar 3900 of moet je dat opbouwen.
Mvgr Patrick
Metallica Rulz
\"So let it be written, so let it be done.\"

leuk programmatje, ik eet intuïtief al rond de 4500-5000kcal en blijkbaar klopt dat ook! EAT THAT ambetanterikken die vinden dat ik te veel eet!ga mij een boterham smeren als beloning
![]()
Niet ineens veel gaan eten, langzaam opbouwen.ORIGINAL: bploeg
Zodan ik heb even uitgerekent wat ik in de bulk moet eten 3900 kcal dat had ik niet gedacht. zit nu op 2500kcal.
Kan ik nu gelijk naar 3900 of moet je dat opbouwen.
Mvgr Patrick
Ongeveer 200 kcal per week.
Dit progamma is een richtlijn, wil niet zeggen dat het voor jou precies werkt.
Even zelf aankijken wat je lichaam doet met hoeveel kcal.
Kom je nu aan (zouik zeggen zo door blijven gaan en niet verhogen) val je af en dat wil je niet, dan verhogen.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)