Als A atleet word je gewoon geschorst en als geen A atleet dan mag je ook gewoon meedoen alleen dan dien je een "boete" van 10 euro te betalen.
Als A atleet word je gewoon geschorst en als geen A atleet dan mag je ook gewoon meedoen alleen dan dien je een "boete" van 10 euro te betalen.
Wow, Marvin. Dat wist ik nog niet.
Steven de Windt 7e bij de proffesionals, had ik nog niet eens gezien. Dacht dat hij gestopt was met wedstrijden.
Jammer dat je niet mee kan doen als A-atleet bij de NABBA Mr. Universe.
Ik had toen ik een jaar of 16 was nog wel de droom om net zoals Arnold Schwarzenegger eerst in Nederland te winnen, dan de Universe, om het daarna in Amerika te maken. Maar ja, ik ben Arnold niet.
Hier staan de winnaars van de Universe vanaf 1950:
All the great names of NABBA Universe Winners
Enkele winnaars door de jaren heen: Steve Reeves, Reg Park, Bill Pearl, Arnold Schwarzenegger, Boyer Coe, Frank Zane, Serge Nubret, Robby Robinson, Bertil Fox. Zijn toch niet de minste namen.
Training at "Sportschool Straatweg" Rotterdam
muhahaha dus zolang je niet opvalt intereseert het ze niet !! Ach ja regels zijn regels en mensen die er voor kiezen om volgens die regels te gaan moeten dat uiteraard zelf weten. Wel vind ik het jammer dat het aantal nederelandse deelnemers aan de universe dit jaar bizonder laag was. Is ook we te begrijpen voor de gevorderde jongens nayuurlijk die willen geen gezeur en de mogelijkheid om het te maken in de vs open houden.
Mister Holland 2004 tot 70kg
Mister Holland 2005 tot 80kg
4e mister universe 2006
1e mister universe 2007
pro bodybuilder 2008
mister europe 2009
vice mister world 2009
De juryuitslagen zijn naar mijn ervaring vaak mooi verdeeld bij de NABBA en dat is volgens mij bij de NAC ook zo, hier mee bedoel ik dat de top 6 uit atleten afkomstig zijn uit verschillende landen .
Snap wat je bedoeld maar kan me niet voorstellen dat hier daadwerkelijk naar gekeken wordt. Het gaat toch om de kwaliteit van de atleet en niet om uit welk land hij/zij komt?
Natuurlijk gaat het om de kwaliteit van de atleet dat staat buiten kijf , maar ik heb zelf wel wat vraagtekens als die kwaliteit keer op keer uit het zelfde deel van de wereld komt! De beste hoort te winnen klaar uit ongeacht uit welk land of wereldeel hij of zij komt!!!!!
Het gaat me eigenlijk om objectiviteit in het jureren en naar de ervaring die ik bij de NABBA heb zit dat wel aardig goed en dat is tevens een van de redenen waarom ik daar deelneem.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)